03-6035624
אבא אחימאיר 23 תל אביב מרכז שוסטר
הארבעה 12 תל אביב

מדריכים וטיפים

תיקון מסך לאייפון – כמה זה עולה לי ואיך אפשר לחסוך?

Yaniv

אייפון, מכשיר הדגל של חברת אפל, הינו אחד הטלפונים הניידים הנמכרים ביותר בעולם. האייפון נחשב (ובצדק) לטלפון איכותי במיוחד, וככזה, גם החלפים שלו והתיקונים שלו עולים לא מעט. היות וכיום אנו מחזיקים בטלפונים החכמים את כל עולמנו, כאשר ישנה תקלה כלשהי במכשיר – לרבות מסך שבור, לעיתים אנו מוצאים את עצמנו חסרי אונים ומחפשים פיתרון פשוט ומהיר למצב, אך גם כזה שלא יעלה לנו הון תועפות. אז מה עושים כאשר המסך לאייפון נשבר, וכיצד ניתן למצוא מעבדה המבצעת תיקון מסך לאייפון בזול? לפניכם כל מה שצריך לדעת על תיקון מסך לאייפון והדרכים בהן ניתן לחסוך בכסף כאשר המסך נשבר.

הימנעות היא התרופה הטובה ביותר

תיקון מסך לאייפוןלפני שנדבר על תיקון המסך עצמו, חשוב מאוד להבין כי הדרך הטובה והיעילה ביותר לתקן מסך שבור של אייפון, היא להימנע מהשבר מלכתחילה. נשמע פשוט אך קשה לביצוע? לא ממש. קודם כל, חשוב מאוד לדאוג לכיסוי טוב עבור האייפון – רצוי כזה העשוי סיליקון, כך שבמידה והאייפון נופל, הנפילה שלו תהיה רכה יותר. שנית, חשוב מאוד לדאוג למגן מסך איכותי – רצוי מזכוכית, שיוכל להגן על המסך של האייפון במידה והוא נופל. אם תקפידו על שני הדברים הללו, סביר להניח שהמסך ישרוד את מרבית הנפילות ולא תזדקקו לתיקונים.

כיצד נחסוך בעלויות התיקון?

חשוב מאוד להבין כי עלויות תיקון מסך לאייפון 4, אינן זהות לעלויות של תיקון מסך לאייפון 5, ואלה אינן זהות לעלויות תיקון מסך לאייפון 6. הכלל המנחה הוא שכאשר יוצא אייפון חדש, לרוב עלויות התיקון של הדגם הישן יותר צונחות. כיום, עלויות תיקון מסך לאייפון 7 גבוהות משמעותית מעלויות תיקון מסך לאייפונים אחרים, לצורך העניין. לכן, במידה והמסך שלכם נשבר אך ניתן עדיין לעשות שימוש סביר באייפון, כדאי אולי לחכות מעט ליציאתו של האייפון הבא (במידה ותאריך היציאה קרוב יחסית), וכך לתקן את המסך בעלות נמוכה יותר.

כיצד נבחר מעבדה לתיקון אייפון?

חשוב להבין כי בדומה לתיקונים אחרים במכשיר הסלולארי, גם תיקון מסך לאייפון הוא עניין שאין להקל בו ראש. אנשים רבים נוטים לחשוב שבגלל שמדובר "רק" במסך, כל אדם יכול לבצע את התיקון – אפילו הם עצמם. תיקון לא טוב של מסך אייפון עלול להוביל לשלל בעיות שונות, וביניהן השבתת פונקציית הטאצ' או שיבושים בה. מסיבה זו, חשוב מאוד לבחור מעבדה איכותית, מיומנת ומנוסה לצורך תיקון האייפון. אין פירוש הדבר, עם זאת, שמחיר התיקון צריך להיות גבוה במיוחד. כדאי לדעת שכיום, ישנן מעבדות איכותיות ביותר, המספקות שירות החלפת מסך לאייפון, על כל דגמיו, במחירים סבירים לחלוטין. טרם התיקון, חשוב מאוד לבצע מעין סקר שוק קצר, ולברר במסגרתו הן את עלויות התיקון במעבדות השונות והן את מידת המקצועיות והניסיון של המעבדה בה אתם מעוניינים לתקן את המכשיר.

 

 

דירוג הדף
תאריך הדירוג
שם המאמר
תיקון מסך לאייפון – כמה זה עולה לי ואיך אפשר לחסוך?
דירוג הדף
51star1star1star1star1star

להשאיר תגובה