03-6035624
אבא אחימאיר 23 תל אביב מרכז שוסטר
הארבעה 12 תל אביב

מדריכים וטיפים

תיקון מסך לאייפד – כמה זה עולה לי והיכן מומלץ לתקן?

Yaniv

שניה אחת של חוסר תשומת לב, או לחילופין מכשיר אייפד יד שניה שקניתם במחיר אטרקטיבי רק משום שהמסך שבור – כל אלה יכולים להוביל אתכם לחפש תיקון אייפד בזול. הגעתם למקום הנכון. אנו מתמחים בהחלפה או תיקון מסך לאייפד משנת 2007, ומחזיקים במעבדה את כל החלפים המקוריים. אם האייפד שלכם נסדק, נשבר, או פשוט לא מתפקד מסיבה כלשהי, אנו יכולים לבצע דיאגנוסטיקה מהירה, למצוא את הבעיה, ולתקן אותה בקלות בזמן שאתם קופצים לקפה המקומי.

 

כמה עולה לתקן אייפד?

מחירי תיקון מסך לאייפד משתנים בהתאם לסוג התיקון. יש להבין כי מסך האייפד מורכב ממספר חלקים שונים, וכל סוג של אייפד כמו אייפד 2, אייפד 3 אייפד אייר או אייפד פרו כוללים חלפים במחיר משתנה. תיקון אייפד בתל אביב משתלם יותר מתיקון בפריפריה, משום שיש באזור המרכז מעבדות רבות ואתם נהנים ממחיר אטרקטיבי יותר בשל התחרות. תיקון מסך לאייפד  הוא לא השירות היחיד שאנו מציעים. תוכנו גם לתקן את הכפתורים השונים, או לבדוק מדוע האייפד לא נדלק. לפעמים מדובר בסך הכל בבעיית תצוגה או בעיית חיווט, ואנו יכולים לאתר את התקלה ולתקנה.

 

מאילו חלקים מורכב מסך אייפד?

מסך האייפד מורכב משלושה חלקים שונים. החלק החיצוני הראשון הוא מסך הזכוכית בלבד. הוא אינו כולל כל חיישנים ולכן גם זול ביותר לתיקון, חלק נוסף הוא החלק שאחראי על זיהוי התנועה על המסך. הוא כולל חיישנים מיוחד המזהים אם משתמשים באצבע אחת או שניים במקביל, מה עוצמת הלחיצה ואפילו רגיש לסיבוב או להחלקה על המסך. החלק השלישי הוא מסך ה LCD הפנימי. הוא החלק האחראי על התצוגה ודומה במקצת לחלק המציג את תמונת המסך במסכי מחשב או טלוויזיה. אנו מסוגלים להחליף ולתקן כל אחד מהחלקים.

 

איך אפשר לתקן אייפד בזול?

אם אתם מחפשים תיקון אייפד בזול iLab היא המעבדה המקצועית ביותר לתיקון החלקים השונים. אנו לא קורעים במחיר משום שאנו מסוגלים לתקן את מרבית התקלות תוך שעה. במעבדת iLab תוקנה עד כה מאות אייפדים מסוגים שונים, ואנו מעסיקים אך ורק טנאים מקצועיים בלבד, ולא מתנסים על גבכם. בעוד טכנאים אחרים עשויים להתנסות על המכשיר שלכם, ולנסות להחליף את המסך בעזרת סרטונים ביו טיוב, אנו מעסיקים מומחים למכשירי אפל המכירים היטב כל חלק במסך, ויודעים כיצד לתקנו מבלי לגרום לתקלות נוספות.

 

למה דווקא ב iLab?

אנו מתהדרים במעבדה בעלת הניסיון הרב ביותר בתיקון מכשירי טלפון, תיקון אייפד ותיקון טאבלטים שונים. אנו יודעים עד כמה המכשיר חשוב לכם, ומקפידים לעבוד עם חלפים בעלי תו תקן – שלא יתלקחו פתאום או יתקלקלו שנית לאחר זמן קצר. מטרתנו להוציא אתכם מרוצים לאורך זמן, לקבל המלצות חמות, ולא לראות את המכשיר שוב במעבדה בשנים הקרובות. נוכל גם לייעץ לכם כיצד למנוע מהאייפד להיסדק או להישבר בפעם הבאה.

פנו אלינו עוד היום וקבלו הצעה משתלמת לתיקון כל מכשיר אייפד!

דירוג הדף
תאריך הדירוג
שם המאמר
תיקון מסך לאייפד - כמה זה עולה לי והיכן מומלץ לתקן?
דירוג הדף
41star1star1star1stargray

להשאיר תגובה