03-6035624
אבא אחימאיר 23 תל אביב מרכז שוסטר
הארבעה 12 תל אביב

מדריכים וטיפים

תיקון אייפון בתל אביב במחירים שפויים

Yaniv

תיקון אייפון בתל אביב האם זה ריאלי, אפשרי וממשי ?
היכן ניתן לקבל את שירותי תיקון אייפון בתל אביב הטובים והמקצועיים ביותר במחירים שפויים והגיוניים ?
לתיקון Iphone בת"א בוחרים רק במומחים !! ILAB המומחים בתיקונים, טיפולים ושירותים מתקדמים בתחום הסלולר…

שרות תיקונים ל Iphone בתל אביב

אתם נמצאים עם הסלולרי כ – 22 שעות מתוך 24 שקיימות ביממה ! גולשים באינטרנט, מסמסים, נעזרים שבשירותי הניווט, שומעים מוזיקה ומשוחחים עם היקרים לכם ועם אחרים… על כן החשיבות לספק למכשיר שלכם את השירות והטיפול שמגיע לו הינה מהותית ומתבקשת במיוחד ! ולשם כך פונים אך ורק למומחים בתחום !! מבין שירותיהם של המומחים שלנו תוכלו ליהנות ממגוון השירותים הללו :

  • החלפת מסכים – הבעיה הראשית והמוכרת לכולנו היא ללא ספק שבר \ סדק במסך האייפון, שהרי לכל בעלי האיפון באשר הם :נפל, החליק ונשבר המכשיר ולו פעם אחת (אם לא יותר).
    שבר במסך האיפון מהווה מצב לא נעים בו לא ניתן לראות את הכתוב במסך או שמא להשתמש בו. אך יתרה מכך, חשוב לזכור כי מסך שבור במכשיר סלולרי מהווה גם סכנה ממשית ! שכן הזיהום על המסך השבור והחיידקים עליו עלולים לעבור לגופנו במקרה של חתך או שריטה מהמכשיר הסדוק. למען תקינותו של מכשירכם ולמען בריאותכם האישית, חשוב להקפיד ולטפל במסך מכשיר האיפון שברשותכם בהקדם האפשרי.
  • החלפת מצלמות לא תקינות – רוצים לצלם סלפי ? מעוניינים בתמונה של הילדים אל מול הנוף אך אחת מהמצלמות או שמא שתיהן אינן מגיבות ולא מתפקדות כראוי ? ישנו פתרון קל ופשוט לבעיה מכנית זו והוא החלפת המצלמות על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומומחים בתחום התיקונים לסלולר.

תיקון רכיבי אייפון בתל אביב

החלפה של מצלמות אלו היא איננה מתומחרת במחיר זול, שכן זה הוא רכיב יקר שאותו יש להזמין מהיצרן.
אנו ב – ILAB נדאג לספק לכם חלפים מקוריים במחירים הוגנים ונוחים ובעבודה יעילה וזריזה לנוחיותכם !

  • החלפת סוללה פגומה – לעתים רבות מגיעים אנו למצב מוזר בו הסוללה מגיעה \ קופצת מ כ 40% לכדי 1% בודד ולניתוק מידי של מכשיר האייפון ללא כל התראה מוקדמת, כאשר הסיבה לכך היא ללא כל ספק בסוללה של המכשיר. כל פגם, נזק או שמא שחיקה (עקב ניצול ממושך ורב) של הסוללה במכשיר האיפון, עלולים לגרום ל"תופעה" מסוג זה בה יש לטפל במהרה על מנת לא לגרום לנזק משני במכשיר האייפון אשר עלול להיגרם כתוצאה מהפגיעה בסוללה.
  • מגעים לא מגיבים במסך המגע – מסך המגע הינו מסך רגיש במיוחד וכל זעזוע או פגיעה יכולים לערער את מצבו ולגרום לפגיעה בלתי הפיכה בתפקודו, כך שלעיתים רבות אף בתיקון או החלפת מסך שבור או החלפת מסך לאייפד, קורה שישנו מגע של גורם זר בלוח המגע של האייפון אשר גורם לו לחוסר תפקוד אזורי או כללי. על מנת לשמור על מסך מגע תקין הפועל באופן תקני מוחלט, חשוב להקפיד על טיפול מקצועי של אנשי מקצוע מיומנים בכל הנוגע לתיקונים "פולשניים" הכוללים את פתיחת המסך הקדמי של האיפון.מתן הסברים, מידע והדרכה מקצועית בכל צורך ואף במקרים של חומרה לא תקינה – לא פעם בטח יצא לכם "לעדכן" גרסה באייפון לגרסה חדישה ומשופרת שעשתה בדיוק את הפעולה ההפוכה למכשירכם וגרמה ל"השבתתו".

אנו במעבדת ILAB נדאג לספק לכם מידע נרחב ומקצועי לגבי תפעול נכון וראוי של המכשיר שברשותכם.
כלל שירותי התיקון של מעבדת ILAB המובילה בתחומה ניתנים עם אחריות מלאה לחצי שנה ומתקיימים במקצועיות מוחלטת תוך שימוש בחלפים מקוריים ועזרים טכנולוגיים מתקדמים.
אנו במעבדת ILAB מקפידים על מתן מחירים הגיוניים והוגנים בעבור לקוחותינו, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי בחרתם במעבדת התיקונים הנכונה ביותר בעבורכם ובעבור מכשירכם.

דירוג הדף
תאריך הדירוג
שם המאמר
תיקון אייפון בתל אביב במחירים שפויים
דירוג הדף
51star1star1star1star1star

להשאיר תגובה