03-6035624
אבא אחימאיר 23 תל אביב מרכז שוסטר
הארבעה 12 תל אביב

מדריכים וטיפים

מעבדה לתיקון גלקסי

Yaniv

"גלקסי" הינו מכשיר הדגל של חברת סמסונג. מדובר בסמארטפון איכותי, הצובר פופולאריות רבה ברחבי העולם. הגלקסי הינו סמארטפון בעל מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד, המאפשרת מצד אחד מגוון של פעולות כמעט בלתי מוגבלות בטלפון, אך מצד שני, בשל העובדה שמדובר במערכת "פתוחה" – חושפת את הטלפון לוירוסים או לתקלות שונות, ממש בדומה למחשב ביתי או מחשב נייד. מסיבה זו, כיום קיימות מגוון של מעבדות לתיקון גלקסי, כאשר המעבדה הטובה והאיכותית ביותר אליה ניתן לפנות הינה מעבדת שירות לסמסונג גלקסי.

מעבדת תיקונים סמסונג

בארץ, קיימות מספר מעבדות המתמחות ספציפית בתיקונים של טלפונים מחברת סמסונג. לעיתים קרובות, אנשים מחפשים דווקא מעבדות זולות לתיקון הסמאטרפון, ולא פעם נשמע את המשפט "אני מחפש תיקון גלקסי הכי זול". חשוב מאוד להבין כי מצד אחד, תיקון טלפונים ניידים אינו אמור לעלות לנו הון קטן, אך מצד שני – מומלץ מאוד שלא לבחור במעבדה הזולה ביותר, שכן לרוב, לא מדובר במעבדת תיקונים איכותית, המתמחה ספציפית בתיקון טלפונים של חברת סמסונג. עניין זה עלול להוביל למצב בו בטלפון יותקנו חלפים לא מקוריים, העלולים בטווח הארוך להזיק לו. מעבדות שעובדות בשיתוף פעולה עם חברת סמסונג או מתמחות ספציפית בתיקונים של חברה זו, לרוב ידעו כיצד לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, תוך שימוש בחלפים מקוריים ואיכותיים בלבד.

מהי מעבדה לתיקון גלקסי?

מעבדה לתיקון גלקסי הינה מעבדת תיקונים רגילה, המתמחה בתיקון של סמארטפונים מסוג גלקסי. בדרך כלל, הטכנאים במעבדה זו יחזיקו בידע נרחב למדיי בכל הקשור לשלל הדגמים השונים של הגלקסי, וידעו כיצד לעלות על בעיות במהירות ולפתור אותן בקלות. עניין זה יבטיח כי התיקון לא ייארך זמן רב, וכי הוא יתבצע לשביעות רצוננו ובאופן הטוב והחלק ביותר. חשוב מאוד להבין כי מעבדה לתיקון גלקסי בדרך כלל תחזיק גם בידע רב בכל הנוגע לסמארטפונים אחרים, אך יש לוודא כי היא אכן מתמחה ספציפית בסמסונג ובדגמי הגלקסי השונים על מנת לקבל תוצאות אופטימאליות.

איך נזהה מעבדה איכותית לתיקון גלקסי?

מעבדה לתיקון גלקסי ניתן למצוא כמעט בכל עיר, אך חשוב לדעת כי לא כל המעבדות המגדירות את עצמן כמתמחות בסמסונג ובגלקסי הן אכן כאלה. בדרך כלל, מעבדה לתיקון גלקסי שהינה איכותית, תחזיק גם במוצרים של סמסונג והטכנאים שבה יחזיקו בידע רב בכל הקשור לחברה. על מנת לדעת אם אכן נפלנו על מעבדה טובה ואיכותית לתיקון גלקסי, ניתן לשאול את המוכר או הטכנאי במקום מספר שאלות (שאת התשובה עליהן אנו יודעים), על מנת לבחון את מידת הידע במקום. בדרך כלל, מעבדות איכותיות ואמינות ישמחו לענות לכם על כל השאלות שיש לכם, ויתנו לכם הסבר מקיף וממצה בכל הנוגע לטלפון ולתקלות השונות העלולות להתעורר בו.

אילו תקלות מצריכות התערבות של מעבדה לתיקון גלקסי?

קיימות מגוון תקלות בגלקסי בהן ניתן לטפל לבד, או שלחילופין מדובר בתקלות חולפות הנוצרות בשל חשיפה נקודתית ללחות או לחום רב. תקלות כאלה בדרך כלל יפתרו מעצמן ולא יצריכו ביקור במעבדה. לעומת זאת, קיימות תקלות חמורות יותר אשר ידרשו ביקור במעבדה לתיקון גלקסי, וביניהן:

  • שבר במסך – מומלץ מאוד שלא לנסות להחליף את המסך לבד, שכן החלפה לא טובה ולא מקצועית עשויה לגרור נזקים נוספים לטלפון.
  • מסך מרצד או אפור – לעיתים קרובות, יהיה מדובר בתקלה כלשהי בתוכנה.
  • הטלפון לא נטען – בדרך כלל, מדובר בתקלה בשקע הטעינה.
  • קורוזיה – או במילים אחרות: חשיפה למים. מעבדה טובה ואיכותית תדע כיצד לנקות את הקורוזיה במספר שלבים פשוטים.
דירוג הדף
תאריך הדירוג
שם המאמר
מעבדה לתיקון גלקסי
דירוג הדף
51star1star1star1star1star

להשאיר תגובה