03-6035624
אבא אחימאיר 23 תל אביב מרכז שוסטר
הארבעה 12 תל אביב

מדריכים וטיפים

מסך לאייפון – תיקון והחלפה

Yaniv

אייפון הינו אחד הטלפונים החכמים הפופולאריים ביותר בעולם. למעשה, האייפון הוא זה שחשף את העולם לטכנולוגיה חדשה, כזו שמאפשרת ביצוע שלל פעולות עם הטלפון הנייד ובמילים אחרות – הופכת את החיים שלנו לפשוטים ונוחים יותר. עם זאת, גם באייפון, כמו בכל מוצר אחר, עלולות להתגלות תקלות שונות. הבעיה הנפוצה ביותר בסמאטרפונים בכלל ובאייפון בפרט הינה שבירת המסך. גם מבלי שנרצה בכך, לעיתים הטלפון עשוי להחליק לנו מהיד, עניין שיסתיים במסך שבור שלעיתים אף יפגום בתפקוד הטלפון כולו. לפניכם כל מה שצריך לדעת על החלפת מסך לאייפון 4 מקורי.

מהו מסך לאייפון 4 מקורי?

בדומה לתחומים אחרים רבים בחיים, גם בתחום הסמארטפונים קיימים מוצרים מקוריים ומוצרים מזוייפים. מסך מקורי לאייפון 4 הינו מסך המיוצר על ידי חברת אפל (החברה המייצרת את האייפון), והוא בדרך כלל מסך איכותי ועמיד יותר. כאשר אנו מדברים על המסך הקדמי של האייפון, לא תמיד נוכל לחוש בהבדל ולדעת אם אכן מדובר במסך מקורי. לעומת זאת, במסך האחורי קיים הסמל של חברת אפל – תפוח נגוס, באמצעותו נוכל לדעת אם אכן החליפו לנו את המסך למסך מקורי, במידה והמסך האחורי שלנו יישבר. ככלל, חשוב מאוד להפקיד את האייפון שלנו לתיקון אך ורק במעבדה אשר עליה אנו סומכים. על מנת לאתר מעבדה כזו, מומלץ מאוד להיעזר בהמלצות של מכרים או בני משפחה, או אפילו להיכנס בעצמנו לאתר החברה או המעבדה ולהתרשם מהרמה. כך, נוכל להבטיח כי כאשר נזדקק לתיקון כלשהו, החלפים אותם יתקינו לנו באייפון יהיו חלפים מקוריים ואיכותיים, שיחזיקו מעמד למשך תקופה ארוכה.

איך מחליפים מסך לאייפון 4?

החלפת מסך לאייפון 4 היא אינה משימה פשוטה, אלא משימה הדורשת מקצועיות ודיוק רב. כיום, המסך באייפון 4 או בכל סמארטפון אחר, מהווה הרבה יותר מסתם מסך או צג. באמצעות המסך לאייפון וטכנולוגיית הטאצ' אנו מבצעים את מגוון הפעולות אותן ניתן לבצע באייפון, ולכן, כאשר המסך שבור או ניזוק – הרי שהטלפון כולו הופך להיות מושבת. ברשת קיימים סרטונים רבים המלמדים כיצד להחליף מסך לאייפון 4, אך עם זאת, חשוב מאוד להבין כי מדובר במשימה הדורשת הבנה רחבה בטכנולוגיה זו, והחלפת מסך אשר אינה מתבצעת כמו שצריך עלולה לפגום בשלל פונקציות, וביניהן פונקציית הטאצ'. כך, יכול להיווצר מצב בו המסך יוחלף בפועל, אך הטאצ' לא יעבוד או שהטלפון כולו ייראה תקוע. מסיבה זו, יש לבצע החלפת מסך לאייפון 4 אך ורק במעבדה מורשית ואיכותית, בה קיימים טכנאים שיודעים כיצד לבצע פרוצדורה זו באופן הטוב ביותר, מבלי להזיק לטלפון.

כמה עולה מסך לאייפון 4 והאם יש הבדל בינו לבין מסך לאייפון 4 S?

חשוב לדעת כי כיום, החלפת מסך לאייפון 4 או אייפון 4 S אינה יקרה יחסית, ובשל יציאת שאר הסמארטפונים האחרים לשוק, הרי שניתן לקבל שירות החלפת מסך לאייפון 4 בזול במרבית המעבדות העוסקות בתחום. בדרך כלל, יהיה מדובר בסכום של עד 400 ש"ח, וזאת בניגוד לסמארטפונים החדשים יותר בשוק, שמחיר החלפת המסך שלהם מגיע אף עד 1200 ש"ח. לאייפון 4 ואייפון 4 S מסך כמעט זהה לחלוטין, ככה שמחיר החלפת המסך בשני הטלפונים הללו צריך להיות זהה או לפחות קרוב. בכל מקרה, רצוי שלא להתפתות לתקן את המסך במעבדות המציעות מחירים זולים מאוד, שכן סביר להניח שמעבדות אלה לא עושות שימוש במסך מקורי של אייפון אלא בזיוף.

דירוג הדף
תאריך הדירוג
שם המאמר
מסך לאייפון – תיקון והחלפה
דירוג הדף
51star1star1star1star1star

להשאיר תגובה