03-6035624
אבא אחימאיר 23 תל אביב מרכז שוסטר
הארבעה 12 תל אביב

יבואן רשמי של Samsung

למה לבחור בשירותי יבואן רשמי Samsung?

בשעה טובה ומוצלחת, החלטתם לרכוש מכשיר סלולרי חדש. ביררתם, השוותם פונקציות, קיבלתם המלצות וגיבשתם מסקנה: המכשיר הסלולרי הבא שלכם יהיה שייך לחברת סמסונג. רגע לפני שאתם מבצעים את הקניה, חשוב שתדעו כמה דברים חשובים.

לחסוך במחיר? לא על חשבון האיכות!

אם אחרי הבדיקות שערכתם, גיליתם כי תוכלו לחסוך במחיר ולקבל את אותו המכשיר – פשוט לא דרך היבואן הרשמי, אנו ממליצים לכם לא להתפתות לעשות זאת. נכון, מכשיר סלולרי הוא לא רכישה זולה במיוחד, וסך הכל אתם מקבלים את אותו המכשיר בדיוק. אז מדוע לבחור דווקא ביבואן הרשמי? הנה שלוש סיבות טובות לעשות זאת:

ערכה לא מקורי

לא מעט אנשים בוחרים לרכוש מכשיר סלולרי דרך ייבואן מקביל ומגלים, להפתעתם, שהמכשיר שקיבלו מוגש להם באריזה… פתוחה! מה קרה שם, בעצם? לא מעט יבואנים מוציאים מהאריזה המקורית את המטען המקורי ומכניסים במקומו מטען מחברה עלומת שם, אותו דבר עם הכבל האוזניות ולפעמים הסוללה לא מקורית, כל זה בכדי להוזיל את המחיר. התוצאה? זה לא אותו מכשיר בדיוק והסוללה שלכם מתפקדת הרבה פחות טוב, ואתם עלולים למצוא את עצמכם חוזרים מהר מאוד לדרוש את האחריות המגיעה לכם.

התוכנה

התוכנה לא מותאמת במאה אחוז, בדרך כלל העברית חלקית, אין עדכוני גרסה הפותרים בעיות שונות.

אחריות

יבואן רשמי סמסונג או כל חברה אחרת, יעניק לך את השקט הנפשי לו אתה זקוק. כשאתם רוכשים סלולרי דרך ייבואן רשמי, אתם מקבלים אחריות מקיפה. אחרי הכל, אנחנו לא קונים מכשיר סלולרי בכל יום, ואם – חלילה – משהו במכשיר יתקלקל או יתפקד באופן פחות, אנחנו רוצים לדעת שיש לנו "גב". שיש לנו למי לפנות. שלא נצטרך לפנות אל מעבדה פרטית ולשלם הון תועפות. ILAB מעניקה לכם את השקט הנפשי הזה, כשהיא משווקת מכשירי  סמסונג עם אחריות  יבואן רשמי ומבטיחה שבכל תקלה שלא תקרה – היא תהיה שם בשבילכם. אל תתפתו לרכוש מכשירים הנראים אטרקטיביים במבט ראשון, אם במבט שני מתברר שהם שייכים לייבוא מקביל שיכול לגרום לכם ללא מעט כאב ראש.

תיקונים מכל הסוגים

ILAB מבצעת את כל סוגי התיקונים, במהירות וביעילות, כדי שתוכלו ליהנות מהמכשיר שלכם בהקדם. הנה כמה מהתיקונים שאנו מבצעים:

 

כפתורים

כפתורי המכשיר הפסיקו לעבוד? כפתור ההדלקה והכיבוי מתחילים לזייף? אנחנו כאן בשבילכם. נוכל להחליף את הכפתור התקול, או במקרה הצורך – את המנגנון כולו.

מצלמה קדמית ואחורית

במקרה הצורך, נחליף רכיבים נקודתיים (שבב מצלמה, עדשה ועוד) או אפילו את כל מערכת המצלמה. הכל בהתאם למהות התקלה.

מערכת חשמלית

אם הסוללה שלכם מתחילה להראות סימני שחיקה או שהמכשיר מציג תקלות חשמל כלשהן – נשמח לעמוד לשרותכם. נבדוק את לוח האם, את שקע הטעינה, נחקור את הסוללה ואת אורך החיים שלה ונבצע ניקוי קורוזיה, אם נצרך.

תיקון מסך

אין דבר מתסכל יותר מאשר הסיטואציה בה המכשיר הסלולרי שלנו מחליק לנו מבין האצבעות. אם המסך שלכם נסדק, נשבר או השתבש בתפקוד הצבעים שלו – נוכל לתקן זאת בשמחה, ובמידת הצורך נחליף את המסך למסך מקורי של סמסונג, כמובן.

לא משנה מהי מהות התקלה והיקפה – אנחנו כאן בשבילכם.

רוצים לשמוע עוד? אנחנו ב- ILAB נשמח לעמוד לשירותכם! בואו לקבל את השירות הטוב ביותר ורכשו מכשירים מהיבואן הרשמי של סמסונג: 077-7579006