03-6035624
אבא אחימאיר 23 תל אביב מרכז שוסטר
הארבעה 12 תל אביב

מדריכים וטיפים

גלאקסי – טיפים וטריקים שלא הכרתם

Yaniv

הטיפים הבאים מתאימים לכל סוגי הגלאקסי: Galaxy S5, Galaxy S7, ואפילו ל  Galaxy S8 אשר יושק  בקרוב. עם סמסונג גלאקסי תוכלו ליהנות ממגוון שירותים ושלל אפשרויות שעוד לא יצא לכם להכיר מבית סמסונג.

אפליקציה לאיתור טלפון אבוד

גלאקסי - טיפים וטריקים שלא הכרתםעם גלאקסי ניתן לשלוט מרחוק ולעקוב אחר הטלפון שלכם, כך תוכל לאתר בקלות את הטלפון שלכם ולהגיע למקום הימצאו. הודות לחיבור לחשבון הגוגל אשר מאפשר יתרונות לא מעטים במכשיר שלך. תוכל לעקוב אחר תנועת המכשיר במקרה שנגנב או אבד, ננעל, הפעלת צלצול, הצגת הודעה, בדיקת רשימת שיחות, איפוס מכשיר ועוד.

NFC – העברת תכנים חכמה

עם NFC תוכל להצמיד שני מכשירים ולהעביר תכנים שונים ממכשיר סמסונג גלאקסי שלכם לסמסונג גלאקסי אחר שלכם, לא משנה סוג הגלאקסי. תוכל לטעון את כרטיס הרב קו שלך במקום לשלם לנהג האוטובוס. לשגר ע"י החלקת אצבע כל קובץ כמו  שיר או תמונה לאדם לידכם. כך שתוכלו לשתף כל אחד באמצעות שליחת קישורים, באפליקציה כלשהי, רכישת מדבקות ב-EBAY ועוד.

חיבור דיסק און קיי

לא משנה איזה סוג גלאקסי יש לכם:  Galaxy S5, Galaxy S7, או אפילו Galaxy S8 שיצא בקרוב.  בגלאקסי תמצאו התקני אחסון, כלומר דרייבר בסיסי של usb otg  לקריאה וכתיבה של מצעי זיכרון. תוכלו לרכוש מתאם רגיל של usb, ותוכלו לחבר התקני זיכרון שאינם דורשים חיבור לחשמל כלומר דיסק און קי וכוננים קשיחים חיצוניים בסיסיים כמו מקלדת ועכבר. או לחילופין תוכלו לרכוש דיסק און קי מיוחד עם חיבור מיני USB ולחבר אותו ישירות למכשיר ללא מתאם.

שידור אלחוטי לטלוויזיה

עם אפליקצית שליטה בשם סטרימר תוכלו לצפות על מסך הטלוויזיה שלכם בשירים, סרטונים ועוד. אופציה זאת שימושית במיוחד למי שאוהב לראות כל מיני דברים על מסך גדול ולא על מסך הטלפון.

השתלטות על המחשב שלך

עם גלאקסי תוכל להשתלט על המחשב שלך מרחוק, ע"י מגוון אפליקציות חינמיות כמו: LogMeIn, Teamviewer.לא תמיד תצטרך לשלוט בכל פעולות המחשב, לכן חשוב להשתלט על תכונה מסוימת בהתאם לדברים שאתה אוהב ומתחבר אליהם. כך שאם אתה חובב טרוטונים תוכל למצוא את אפליקציית µTorrent Remote, תאפשר לך לפקח מרחוק על ההורדות במכשיר.

אוקיי גוגל

יתרון חזק לכל מכשירי האנדרואיד, וכמובן גם במכשירי הגלקסי הוא אפליקצית גוגל המאפשרת ביצוע מגוון של פעולות באמצעות קול בלבד. פשוט אומרים "אוקיי גוגל" ואז ניתן לבקש מגוגל לחייג למספר טלפון במכשיר, לנווט באמצעות גוגל מפות או לפתוח את המצלמה.

שימוש באנדרואיד כשלט לאפל TV

אם אתם משתמשים באפל טי וי ואבדתם את השלט, ואין לכם מכשיר אחר של אפל כמו מק או אייפד שיכולים להתחבר באמצעות הAIr, תוכלו להתקין אפליקציה פשוטה שנקראת Apple TV Remote. האפליקציה מאפשרת לכם לשלוט באפל טיוי גם ללא חיבור WiFi אך ורק באמצעות תכונת האינפרא-רד של מכשירי הגלקסי השונים. השלט עובד עד מרחק של ארבעה מטרים אם הוא מכוון ישירות למכשיר, ומאפשר תפעול מלא שלו.

דירוג הדף
תאריך הדירוג
שם המאמר
גלאקסי - טיפים וטריקים שלא הכרתם
דירוג הדף
51star1star1star1star1star

להשאיר תגובה