03-6035624
אבא אחימאיר 23 תל אביב מרכז שוסטר
הארבעה 12 תל אביב

מדריכים וטיפים

איך לבחור מעבדה לתיקון אייפון

Yaniv

האייפון הוא חלק בלתי נפרד מחיינו, ואנו מבצעים באמצעותו פעולות רבות, כגון גלישה באינטרנט, צילום, הפעלת שעונים מעוררים ותזכורות, שימוש ברשתות חברתיות ועוד. מה קורה במצב בו האייפון התקלקל? מובן שהדבר הראשון שנעשה הוא לחפש מעבדה לתיקון אייפון. מעבדות לתיקון מכשירי אייפון משמשות כיום כ"מרפאות חירום", אליהן אנו פונים לקבלת שירות תיקונים מהיר ויעיל. כיום יש מגוון רחב של חנויות ואנשים המציעים תיקונים, אך לא כולם בעלי מקצוע מנוסים ומוסמכים, ולכן לפני שאתם מוסרים את האייפון לתיקון, מומלץ לוודא כי המעבדה אכן אמינה ומקצועית ושהאייפון נמצא ביידים טובות.

פרמטרים לבדיקת מעבדה לתיקון אייפון

שירות מקצועי ושקיפות מלאה
לפני שאתם מוסרים את האייפון, וודאו כי המעבדה אכן מספקת את השירותים שהיא מציעה ללקוחות, שהיא עומדת בזמנים ושמאבחנים בה את התקלה במהירות ובאופן מדויק. בנוסף, בקשו שיסבירו לכם אודות התקלה באייפון, מה הליך התיקון, מחיר התיקון ועל תחזוקה נכונה של המכשיר על מנת למנוע תקלות עתידיות.

ותק

מומלץ לבדוק שהמעבדה נמצאת בשוק לפחות כשנתיים, כך אנו בטוחים שיש למעבדה ניסיון ומקצועיות ושבמקרה ונזדקק יהיה למי לפנות לאחריות.

סוגי התיקונים

מעבדה מוסמכת אמורה לבצע מגוון רחב של תיקונים, החל מהקלים ביותר עד המסובכים – משבירת המסך, לתקלות בתוכנה, פתיחה או נעילה של האייפון, הכנסת סים וכו'. וודאו כי אכן המעבדה מבצעת שלל תיקונים ולא תיקונים נקודתיים של בעיה ספציפית במכשיר.

הכשרה מקצועית של צוות המעבדה

ישנם אנשים רבים כיום המנסים להתפרנס מתיקוני מכשירים סלולריים "מהצד", ושאת הכשרתם רכשו באופן לא מקצועי מהאינטרנט. על מנת להימנע מטיפול לוקה באייפון שעשוי לגרום יותר נזק מתועלת, וודאו כי צוות המעבדה הוסמך על ידי מוסד לימודים רשמי ומוכר.

מחירים הוגנים

חשוב לבצע סקר שוק ולהשוות בין מחירי החנויות. מחיר התיקון צריך להימצא בטווח הנורמה. מחיר תיקון יקר באופן מוגזם לא בהכרח יעיד על עבודה טובה ואיכותית, אלא על נסיון לעשוק לקוח במצוקה. מאידך, תיקון במחיר זול מדי בדרך כלל מעיד על עבודה לא מקצועית, שעשויה, כאמור, לגרום לנזק. מומלץ להתקשר למספר מעבדות ולברר את מחירי התיקון השונים בכדי לבנות אמת מידה רלוונטית, ולבחור מעבדה מקצועית ובעלת ותק, המציעה מחירים בטווח הנורמה.

חלקי חילוף איכותיים

מומלץ לברר באילו חלקי חילוף המעבדה משתמשת, ישנן מעבדות המשתמשות בחלקים משומשים על מנת לחסוך בעלויות, אך פרקטיקה זו עלולה לפגוע באיכות התיקון ואף להחמיר את התקלה, לעתים באופן בלתי הפיך. ודאו כי חלקי החילוף מגיעים מהיצרן המקורי (במקרה של אייפון – מאפל) וכי הם מגיעים עם אחריות.

אחריות

אחריות מלאה היא חלק מהשירותים שעל כל מעבדה לתיקון אייפון לספק, במקרה וישנה בעיה עם האייפון לאחר התיקון, מגיע ללקוח לקבל החזר מלא של הכסף או תיקון נוסף, על פי בחירתו.

התקלקל לכם האייפון? לא נעים, אבל לא נורא. השתמשו בטיפים בכתבה ומצאו מעבדה לתיקון אייפון שתטפל במכשירכם, במחירים טובים ועם שירות הוגן.

להשאיר תגובה