03-6035624
אבא אחימאיר 23 תל אביב מרכז שוסטר
הארבעה 12 תל אביב

מדריכים וטיפים

אייפון 6 – תיקון עם אחריות במחיר הוגן

Yaniv

האייפון אולי המותג המפורסם בעולם לפחות בכל הנוגע למכשירים סלולריים, מוצר שכבש את העולם בסערה ולא בחסד, שכן זהו מוצר איכותי ביותר בו לא קיימת שום התפשרות על שום דבר ! המכשיר יוצר על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר שקיימים ובהתאמה מושלמת למשתמש לאחר שנים של פיתוח ומחקר, כאשר האייפון 6 הוא הדגם האחרון והעדכני ביותר מבית אפל נכון לעכשיו הוא גדול יותר וטוב יותר מכל בחינה אפשרית מכל קודמיו ומהווה אמת מידה אליה שואפים להגיע כל יצרני הטלפונים הסלולריים האחרים מסביב לעולם (המכשיר אף זוכה להתעניינות רבה מצד הצרכנים שמשבחים אותו ואת ביצועיו) . אך, עם זאת ישנם מקרים בהן בשל שימוש לא נכון או תאונה כל שהיא האייפון זקוק לתיקון והרי שלא "משאירים" את הסמארטפון לטיפולו המקצועי של כל אחד (כי אי אפשר לדעת מה רמת מקצועיותו של אותו אדם ומה ניתן לעשות אם אותו אדם יעשה יותר נזק מאשר כבר היה לכשהוא קיבל אותו).

תיקונים נפוצים באייפון 6

מעבדות לתיקון סלולאריים נפתחות כמו פטריות לאחר הגשר וכל אחד חושב שהוא מומחה לתיקון מכשירים סלולאריים אך לא כולם באמת יודעים מה הם עושים ולא תמיד משתמשים בחלפים איכותיים דבר שיכול לפגוע באייפון 6 היוקרתי שלנו כך שיש חשיבות גדולה בבחירת מעבדת תיקון מקצועית ואמינה שתשתמש בחלקי חילוף ובחומרים האיכותיים ביותר כך שהמכשיר יאריך חיים גם לאחר התיקון .

ישנם הרבה סוגי תיקונים הנעשים למכשירי האייפון 6 והם כוללים ביניהם :

  • החלפת מסך לאייפון 6 –
    זהו התיקון הנפוץ ביותר עבור סמארטפונים בעולם כולו החלפת המסך נדרשת בעקבות סדק או שבר במסך שנגרם מנפילה של המכשיר או נפילה של עצם כבד משקל על המכשיר
  • תיקון בעיית קורוזיה לאייפון 6 –
    בעיות קורוזיה או החלדה של חלקים בפנים המכשיר היא בעיה נפוצה מאוד גם כן והיא נגרמת עקב מגע של המכשיר עם מים זוהי בעיה שמרכיב הזמן מרגע הופעתה ועד רגע תיקונה הוא מרכיב מכריע היות וקורוזיה מתפשטת עם הזמן בתוכו של המכשיר ועלולה לגרום לנזק בלתי הפיך למרכיבים חשובים במכשיר כגון לוח האם או הזכירון.
  • תיקון לוח האם לאייפון 6 –
    בעיות בלוח האם קיימות במכשירים רבים והגורמים האפשריים ליצירת בעיה זו הם רבים. איתורה ותיקונה של בעיה זו מצריך ידע טכני נרחב ומכן החשיבות של מעבדת תיקונים איכותית עם אנשי מקצוע מיומנים .
  • החלפת סוללה לאייפון 6 –
    במכשיר האייפון 6 הסוללה היא סוללה פנימית שאינה ניתנת לשליפה על ידי המשתמש ועל כן כאשר צצה בעיה רצינית בסוללה כמו חוסר יכולת בטעינתה יש צורך בהחלפת הסוללה שיכולה להיעשות על ידי איש מקצוע מיומן המשתמש בסוללה חלופית איכותית אשר תחזיק מעמד זמן רב ולא תסב נזק למכשיר האייפון 6.
  • החלפת כפתורים לאייפון 6 –
    למכשיר האייפון 6 מספר קטן של כפתורים אך קורה לעיתים שבשל שימוש לא נכון או מכה במכשיר אחד מכפתורים אלו יוצא מכלל שימוש ויש צורך להחליפו ולשם כך יש לפרק את מכשיר האייפון 6 לחלוטין ומכאן באה החשיבות הגדולה בבחירת מעבדה איכותית למשימה שכן שימוש בחלקי חילוף לא איכותיים או הרכבה לא נכונה של הרכיבים יכולים להוביל לנזק הרבה יותר גדול ואולי גם בלתי הפיך.

    טיפולים קוסמטים לאייפון 6

    כמו בכל תחומי התיקונים, הטיפולים והשירותים המקצועיים, כך גם בתחום האיפונים ! קיימים גם טיפולים קוסמטיים מיוחדים שאנשים בוחרים להעביר את מכשיר האייפון 6 שלהם (כדוגמת החלפה של גב המכשיר או החלפת צבע הכפתורים וכו' וזאת על מנת לייחד את מכשיר האייפון 6 שלהם ולהתאימו לטעמם האישי.
    גם במקרים אלה יש חשיבות רבה בבחירת איש מקצוע מיומן ובשימוש בחלפים איכותיים אשר לא יזיקו, יפגמו או שמא יאטו את פעילותו התקינה של המכשיר.

דירוג הדף
תאריך הדירוג
שם המאמר
אייפון 6 - תיקון עם אחריות במחיר הוגן
דירוג הדף
51star1star1star1star1star

להשאיר תגובה