03-6035624
אבא אחימאיר 23 תל אביב מרכז שוסטר
הארבעה 12 תל אביב

מדריכים וטיפים

אייפון – טיפים וטריקים שלא הכרתם

Yaniv

יש לכם Iphone כבר שנים? סביר להניח שאתם עדיין לא מכירים את כל הדברים שהוא יכול לעשות.

גלישה פרטית

אייפון - טיפים וטריקים שלא הכרתםעם האייפון שלכם תוכלו לגלוש בצורה פרטית, כך שאף אחד לא ידע שגלשתם במכשיר. עם גלישה פרטית כל מי שיחטט לכם באייפון לא יראה לאיזה אתרים גלשת, ואף פעולה זאת לא תיזכר בהיסטוריה של המכשיר או בזיכרון של האייפון גם לא במילוי אוטומטי. כך שאתם יכולים לגלוש אף לאתרים סודיים ביותר ולא ידעו זאת. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללחוץ על פרטי – > פעולה- >ואז על אייקון העמודים שאתם בדפדפן וישר תעברו לגלישה פרטית. תוכלו גם להשתמש באפשרות של Incognito בדפדפן Chrome המותקן על המכשיר.

חיפוש מהיר

מכירים את זה שאתם מחפשים איש קשר או פגישה שעדכנתם בטלפון ולא יודעים איך? עם האייפון שלכם תוכלו לעשות חיפוש מהיר בטלפון. תנועת סוויפ למטה מאמצע המסך במסך הבית שלכם, תפתח לכם את האפשרות לחיפוש הפנימי של האייפון, מה שיאפשר לכם לחפש במקום אחד אנשי קשר, אפליקציות, שירים, פגישות או כל דבר אחר ששמור על מכשירכם.

הקלדה מהירה

רוצים לכתוב טקסט ארוך ואיכותי עם פיסוק? תוכלו להשתמש בקיצורי הדרך של האייפון. גם בגרסאות הישנות וגם בחדשות כמו במכשיר אייפון 7, תוכלו לכתוב הודעה  עם רווח כפול המוסיפה נקודה בסיום המשפט. אם תרצו להוסיף פסיק, סוגריים או ספרה כשלהי, לחצו על אייקון 123 בפינה השמאלית התחתונה וגררו את האמצע עד לסימן הרצוי ושחררו.

פילטרים באייפון

גם עם אייפון 7 או  אייפון אחר תוכלו ליהנות מפילטרים שונים  בדומה לאינסטגרם. במצלמה שלכם לחצו על אייקון שלושת העיגולים בפינה הימנית התחתונה ובחרו אחד משמונה הפילטרים. אם תרצו פילטר על תמונה שצולמה, בחרו תמונה ואז לחצו עריכה בפינה הימנית העליונה.

אל תתנו למכשיר לאכול לכם את הסוללה

אם אתם רוצים לחסוך ביישומים שונים שזוללים לכם את הבטרייה במכשיר, כנסו להגדרות, סלולרי וגללו למטה, אחרי כן כבו את הגישה לרשת סלולרית של יישומים זוללים. ליד כל יישום תמצאו את צריכת הדאטה הכוללת שלו. אמנם אייפון 6 התחיל דור שאוכל פחות בטרייה, אך תמיד נרצה לדחות את ההטענה למועד מאוחר יותר.

מעבר מהיר בין יישומים

לחיצה כפולה על כפתור הבית תראה לכם את כל היישומים הפתוחים , ותאפשר לכם לעבור ביניהם במהירות. אם תרצו לסגור הניחו את האצבע שלכם ובצעו תנועת סווייפ מהירה למעלה.

כיבוי התראות באייפון

מכירים את זה שמגיעה הודעה מביכה מאמא באמצע פגישה עסקית כמו "שכחת את הכביסה המלוכלכת באמבטיה" ומופיעה על המסך גם כשהמכשיר נעול? תוכלו לבטל זאת על ידי גישה ל"הגדרות" -> גישה ממסך נעילה חזרו אחורה וכבו את ""תצוגת נתונים" ו="תצוגת היום".

גישה למפה באופ ליין

כאשר אתם מעוניינים לנווט בחו"ל ולא מעוניינים לשלם הון על שימוש בדאטה, תוכלו להוריד מפה של אזור מסוים בגוגל מפות ולנווט בתוך אותו האזור. בחירה של מספר אזורים קרובים במקביל תאפשר לכם גם לנווט ביניהם ללא שימוש ב WiFi או בדטה. החיסרון? משתמשים הרבה יותר בזיכרון של המכשיר, כך שאם המכשיר שלכם וצף בקטעי וידיאו ותמונות מומלץ לגבות חלק מדי פעם ולרוקן אותו.

 

דירוג הדף
תאריך הדירוג
שם המאמר
אייפון - טיפים וטריקים שלא הכרתם
דירוג הדף
41star1star1star1stargray

להשאיר תגובה