03-6035624
אבא אחימאיר 23 תל אביב מרכז שוסטר
הארבעה 12 תל אביב

שאלות הגולשים

10 המטרדים הגדולים ביותר ב iPhone וכיצד לתקנם

יניב

האם האייפון שלך סובל מחיי בטריה קצרים, מסך מגע שאינו מגיב, או כשלים בחיבור לאינטרנט? אתה לא לבד, ואנחנו יכולים לעזור.

האייפון, מתוצרת אפל, הוא מכשיר שחייבים או לאהוב, או לשנוא. אלו שלא יקנו אחד אוהבים לדבר על כמה שהם שונאים אותו. ועל אף שכמה אוהדי אייפון לא יודו בכך שקיימות בעיות, אנשים אחרים שאוהבים אותו (ואני ביניהם) מוצאים את עצמם לעתים קרובות מתלוננים על תופעה מתסכלת כזו או אחרת. הנה רשימה של עשרת המטרדים הנפוצים ביותר באייפון, ומה ניתן לעשות כדי לפתור אותם.

האייפון שלי לא נכבה

העיצוב החלקלק של האייפון כל כך יעיל שבשפופרת עצמה אין כמעט מקום למקשים של ממש, כך שלהדליק ולכבות את המכשיר לא בהכרח תמיד פשוט כפי שזה נראה.

אם האייפון שלכם מסרב להכבות, ייתכן שתוכלו לכפות זאת עליו בעזרת הפעלה מחדש פשוטה, אותה ניתן להשלים על ידי לחיצה ארוכה על מקש הנעילהבטל נעילה (הכפתור המלבני הצר בפינה הימנית העליונה של המכשיר). לחצו על המקש עד שתראה "החלק כדי לכבות" (slide to power off"). ברגע שהטלפון נכבה, תוכלו ללחוץ על מקש זה שוב על מנת להפעיל אותו מחדש.

אם ההפעלה מחדש אינה עובדת, נסו לאתחל, פעולה החופפת באופן גס לפעולת האתחול במחשב – היא מכבה הכל ומפעילה את המכשיר מחדש בשבילכם. על מנת לאתחל את המכשיר, לחצו לחיצה ארוכה על מקש הבית (הכפתור העגול בקדמת המכשיר) ועל מקש הנעילהבטל נעילה באותו זמן. המתינו שהאופציה "החלק כדי לכבות" תיעלם. אחרי שזו נעלמת, המשיכו ללחוץ עד שיופיע הסמל הכסוף של Apple, אז האייפון יפעיל עצמו מחדש.

האייפון שלי לא נדלק

אם האייפון שלכם מסרב להדלק, הצעד הראשון שעליכם לעשות הוא לוודא שסוללת המכשיר טעונה. חברו את המכשיר למטען (וודא כי המטען מחובר לחשמל), המתינו מספר רגעים, ונסו להדליקו שוב. אם מסך התצוגה מציג את התמונה הבאה, תדעו כי המכשיר נטען.

קחו בחשבון שאם סוללת האייפון חלשה במיוחד, ייתכן שיידרשו לו מספר דקות להפעיל את התצוגה. אם החלק האדום בסוללה מהבהב 3 פעמים והמסך משחיר, האייפון שלכם אינו נטען.

אם האייפון עדיין לא נדלק, ייתכן שהדבר נגרם מבעיה בסוללה, אז המשיכו לקרוא.

האייפון שלי לא נטען (או מאבד טעינה)

אם האייפון שלכם לא נטען בכלל, חברו אותו למחשב באמצעות USB, וראו האם ניתן לטעון אותו בדרך הזאת. אל תשתמשו בפתח USB  במקלדת או בצג המחשב; התשמשו תמיד רק בפתחיUSB  שעל המחשב עצמו, כיוון שאלו מספקים יותר כח.

אם האייפון שלכם נטען בדרך הזאת אבל נראה שאוזלת לו הסוללה במהירות, השתמש בiTunes לבדוק האם קיימת גרסה עדכנית יותר של מערכת ההפעלה של המכשיר (iOS). עדכון התוכנה עשוי לפתור מגוון של בעיות.

אם זה לא עבד, נסו לשנות כמה הגדרות במכשיר למצב של שימור חיי סוללה. כיבוי הBluetooth, הורדת התדירות בה המכשיר בודק דואר אלקטרוני, וכיבוי היכולת של האייפון לחפש ולהציע רשתות אלחוטיות כולם יתרמו לשימור חיי הסוללה.

לפעמים, לעומת זאת, אותם תיקונים עדיין לא עושים את העבודה – דבר אותו למדתי מנסיוני האישי. היה לי אייפון 3s בן שנה שהתחיל פתאום לאבד סוללה במהירות. יכולתי להטעין אותו במשך שעות, אבל הסוללה הייתה נטענת רק חלקית. הייתי מספיק לעשות רק שיחת טלפון אחת והמכשיר היה מת לחלוטין. אם זה מה שקורה לכם, הפתרון הראשון לנסות הוא לשחזר את האייפון בiTunes.

בעת תהליך השחזור, יהיו לכם שתי אפשרויות: לשחזר את האייפון מגיבוי, או להתקין אותו כאייפון חדש. כדי להעלים לגמרי את כל הבעיות, עליכם להתקין את המכשיר כאייפון חדש, על מנת לא לשחזר הגדרות בעייתיות על המכשיר. אל תשכחו לסנכרן את המכשיר עם iTunes לפני שאתם מתחילים את תהליך השחזור, בשביל לא לאבד מוזיקה, סרטים או אפליקציות על המכשיר.

אם שחזור האייפון לא פותר את הבעיה, או אם אתם לא מצליחים להטעין את הסוללה בכלל, ייתכן שתצטרכו לשלוח את המכשיר לתיקון במעבדה. זה מה שאני הייתי צריך לעשות: הבאתי את האייפון 3s שלי לתיקון, והגאונה שם המליצה לי לנסות את כל השלבים שפירטתי למעלה. משאמרתי לה שניסיתי אותם ללא הואיל, הצלחתי להשיג אייפון חדש, והאחריות על המכשיר שלי עדיין הייתה תקפה. (למזלי רכשתי את הארכת האחריות עליו.)

אם אין לכם אחריות על האייפון, ניתן לתקן את המכשיר בתשלום. תוכלו גם לרכוש סוללה חליפית מצד ג', אבל זכרו שפתיחת המעטפת של המכשיר ככל הנראה תבטל כל אחריות שקיימת על המוצר – וייתכן שיסרבו לתקן לכם את המכשיר בעתיד.

האייפון שלי לא מתחבר לאינטרנט

אם האייפון שלכם לא מתחבר לאינטרנט דרך הרשת הסלולארית הרגילה, נסו לאתחל את המכשיר. לחצו לחיצה ארוכה על מקש הבית ומקש הנעילהבטל נעילה באותו זמן. חכה שמסך "החלק כדי לכבות" נעלם, ואחריו יופיע הסמל הכסוף של אפל, והמכשיר יפעיל עצמו מחדש.

אם זה לא פותר את הכשל בחיבור, נסו לאתחל את הגדרות הרשת של האייפון. היכנסו להגדרות, כללי, אתחול, ואז בחרו אתחול הגדרות רשת. שימו לב כי ייתכן שתצטרכו להכניס מחדש כל ססמאת רשת ששמרתם על האייפון. אם גם זה לא מתקן את הבעיה, ייתכן שתצטרכו ליצור קשר עם הספק הסלולארי שלכם. החבר'ה שם אולי יצטרכו לאתחל את הגישה האינטרנטית שלכם מהצד שלהם.

האייפון שלי לא מתחבר לרשתות אלחוטיות

אם האייפון שלכם מתחבר לאינטרנט דרך הרשת הסלולארית אך לא דרך רשתות אלחוטיות, תוכלו לנסות לאתחל את המכשיר ואת הגדרות הרשת שלו, כמתואר למעלה. תוכלו גם לנסות לחבר את האייפון לiTunes ולעדכן את התוכנה, או לשחזר את הפלאפון.

אם לאייפון שלכם יש קושי להתחבר לרשת אלחוטית מסויימת, נסו לכפות על המכשיר "לשכוח" את אותה רשת. לכו להגדרות, אינטרנט אלחוטי (Wi-Fi). געו בחץ המצביע ימינה לצד שם הרשת, ובמסך הבא בחרו באפשרות שכח רשת זו.

אז אתחלו את המכשיר, חפשו שוב את הרשת והוסיפו אותה מחדש. תוך כדי כך וודאו שהכנסתם את ססמת הרשת הנכונה, ואתחלו את הנתב (Router) במקרה הצורך.

חלק מהמשתמשים דיווחו שאופציית הBluetooth של האייפון מפריעה לאנטנת הרשת האלחוטית, לכן כבו את הBluetooth ובדקו האם זה פותר את הבעיה. אם דבר אחר אינו עובד, שלחו את המכשיר לתיקון: ייתכן שאנטנת הרשת האלחוטית אינה תקינה.

מצלמת האייפון שלי לא עובדת

תלונה זו מגיעה לרוב מהמשתמשים באייפון 4, שדיווחו על בעיות גם עם המצלמה הקדמית וגם עם המצלמה האחורית של המכשיר.

לחברת אפל כמה הצעות לפתירת הבעיה. ראשית, אתם מתבקשים לוודא שלא הפעלתם שום הגבלות. ניתן למצוא את ההגבלות על ידי לחיצה על הגדרות, כללי, הגבלות. שם יש לוודא שהאופציה "אפשר מצלמה" (Allow Camera) מופעלת. ניתן גם להקיש בטל הגבלות.

צעד נוסף שאפל מציעה הוא לכבות ולהדליק את המכשיר; אם זה לא עבד, נסו לאחתל (החזיקו את מקש הבית ומקש הנעילהבטל נעילה עד שיופיע הסמל הכסוף של אפל, ואז תנו למכשיר להפעיל עצמו מחדש). פתרונות מוצעים נוספים כוללים עדכון מערכת ההפעלה של המכשיר ושחזור האייפון דרך iTunes. אם תבחרו באפשרות השנייה, זכרו לבחור באפשרות להתקין את המכשיר כאייפון חדש, כך שלא תשחזרו אל המכשיר הגדרות בעייתיות. (וזכרו לעשות סנכרון לפני כן, שכן קבצי המוזיקה, הסרטים והאפליקציות של האייפון יימחקו.)

אם אף אחת מההצעות האלו לא עזרה, תצטרכו כנראה לשלוח את המכשיר לתיקון. משתמשים דיווחו לרוב הצלחה בפתרון הבעיה כשעשו זאת.

מקש הבית של האייפון שלי לא עובד

מקש הבית של האייפון נחוץ בשביל להפעיל מחדש או לתאחל את המכשיר, שניהם פתרון מהיר וקל לבעיות רבות באייפון. אבל מה עושים כשמקש הבית עצמו לא מגיב? שתי הצעות מקובלות הן לעדכן את מערכת ההפעלה או לשחזר את המכשיר באמצעות iTunes. אם אתם משחזרים, בחרו באפשרות של התקנת המכשיר כאייפון חדש, כדי להמנע מהעברת הגדרות בעייתיות חזרה אל המכשיר (ואל תשכחו לעשות סנכרון לפני.) הצעדים הללו יכולים לפתור באגים בתכנה שגורמים לך לבעיות שונות, אבל בעייה עם מקש הבית יכולה באותה מידה להגרם מבעיית חומרה.

אם אתם חושדים שחומרה היא האשמה, והאחריות על המכשיר תקפה (או אם לא מפריע לכם לשלם בעבור התיקון), עשו טיול למעבדה, שם הם יכולים לעזור לכם לקבוע את מקור הבעיה. לעומת זאת, לא תמיד הם יתקנו לכם אותה: אני הפלתי בטעות אייפון 3sלמים בשנה שעברה, ועל אף שהמכשיר בסוף התייבש וחזר לעבוד, מקש הבית מעולם לא התאושש מהטבילה שקיבל. חברת אפל לא מכסה נזקי מים (ולאייפון יש אינדיקטור חשיפה לנוזלים בתוכו, כך שהטכנאים יכולים לראות אם הוא יצא לצלול). החברה לא הייתה מוכנה לתקן את המכשיר שלי.

אם אתם הרפתקנים במיוחד, אתם יכולים לנסות לפרק את האייפון שלכם ולהתקין מקש בית חדש בעצמכם. המכשיר אולי יצטרך גם מחבר חדש למקש הבית. תוכלו למצוא אנשים שמוכרים כפתורים וכבלים מחברים באינטרנט, אבל זה לא מיזם למהססים. פתיחת מעטפת האייפון עלולה להרוס אותו, ואפילו אם הוא שורד, היא מבטלת כל אחריות שייתכן והייתה לכם על המכשיר. ומצד שני, אייפון ללא מקש בית הוא כמעט חסר ערך, אז מה יש לכם להפסיד?

מסך הטאץ' של האייפון שלי קפוא

אם מסך הטאץ' במכשירכם אינו מגיב, כבו והדליקו את האייפון. אם זה לא עזר, אתחלו אותו. אני יודע שכבר שמעתם את זה קודם (בייחוד אם קראתם את כל המאמר עד כה), אבל שני הצעדים הפשוטים האלה באמת עשויים לפתור מגוון של תקלות אייפון. אם הם לא מתקנים את הבעיה, תרצו לעדכן את מערכת ההפעלה בiTunes, ואז תוכלו לנסות לשחזראת המכשיר בiTunes; בחרו באפשרות להתקין את המכשיר כאייפון חדש כך שלא תשחזרו הגדרות בעייתיות למכשיר, וזכרו לסנכרן עם iTunes לפני.

אם המסך עדין אינו מגיב, הבעיה היא אולי בחומרה, לא במערכת ההפעלה של האייפון. אם הפלתם את האייפון, המחבר בפנים אולי זקוק לחיבור מחדש או לתיקון. תוכלו למצוא הוראות כיצד לעשות זאת באינטרנט, אבל ראו הוזהרתם, כי התהליך מצריך אתכם לפתוח את האייפון שלכם ולפשפש בתוכו. אם ישנה אחריות על המכשיר, בהחלט עדיף לכם לקחת אותו לתיקון במעבדה במקום.

אם המחבר של המסך אינו הבעיה, המסך עצמו יכול להיות מת. תוכלו להזמין מסך אייפון חדש ולהחליף אותו בעצמכם בעזרת הוראות מאתרים כדוגמת iFixit.com. וזוכרים מה שאמרתי לגבי האחריות? ובכן זה תקף גם כאן.

מסך האייפון שלי סדוק

המסך הסדוק הוא אויבו המושבע של כל מי שיש בבעלותו אייפון – ולמרבה הצער, נדמה שזו תופעה נפוצה יותר עם האייפון 4. האפשרות הראשונה שברשותכם היא לפנות ללשכת הגאונים במעבדת הפלאפונים הקרובה לביתכם ולראות אם הם יכולים לתקן את המסך. במקרים מסויימים הם יכולים לתקן את המסך בזמן שאתם ממתינים – ותלוי בגורם הנזק, ייתכן כי האחריות תכסה את התיקון. אל תשכחו, לעומת זאת, שחברת אפל לא מכסה נזק כתוצאה מתאונה או השחתה, וייתכן שהחברה תטען כי זה הגורם למסך הסדוק. התיקון עשוי להיות בתשלום, או שצוות המעבדה עשוי לסרב לנסות לתקן את המסך כלל.

לחילופין, אתם יכולים לנסות לתקן את המסך בעצמכם, אם אתם מעיזים. חפשו ברשת "החלפת מסך אייפון" (Replacement iPhone screen), וזה יניב אפשרויות רבות.

לאייפון 3 3s שלי יש בעיות עם מערכת ההפעלה iOS 4

אם החלטתם לא לקפוץ על האייפון 4, אולי חשבתם לעצמכם שלשדרג את מערכת ההפעלה לגרסת iOS 4 יהיה כמעט טוב באותה מידה. אחרי הכל, הרצת מערכת ההפעלה החדשה תתן לכם רבים מהמאפיינים שניתן למצוא באייפון החדש ביותר, ולא תצטרכו להתמודד עם הבעיות המציקות עם האנטנה. אבל ברגע ששדרגתם, אולי גיליתם שלהריץ את מערכת ההפעלה החדשה על אייפון ישן יותר זה רחוק מלהיות אידיאלי – ובמידה שכן, אתם לא לבד. משתמשים רבים דיווחו על כך שמערכת ההפעלה החדשה גרמה לאייפון 3 או 3s שלהם לעבוד לאט יותר ולהפעיל עצמם מחדש באופן אקראי, ושזה הוביל למצבור של בעיות נוספות.

אז, מה אפשר לעשות? ראשית, עדכנו את מערכת ההפעלה לגרסה האחרונה. גרסה 4.2, הצפויה לצאת השבוע, אמורה לעזור להאיץ אייפונים ישנים יותר. (כמובן, גרסה 4.1 הייתה אמורה לעשות זאת גם היא, ועדין משתמשי אייפון ממורמרים תבעו את אפל על שהפכו את המכשירים שלהם לבלוקים.)

אם העדכון אינו עוזר, נסו את הפתרונות הבאים.

בשביל להאיץ את פעילות האייפון שלכם, בטלו את אפשרות שלחיפושSpotlight (כלומר, אם אתם מסוגלים לחיות בלעדיה). כנסו להגדרות, כללי. שם כנסו למקש הבית, ובחרו באפשרותחיפושSpotlight, ובטלו כל פריט ע"י הקשה עליו. צאו מתפריט ההגדרות.

אפשרות נוספת היא שחזור המכשיר באמצעות iTunes. יש לוודא שאתם בוחרים באופציה להתקין את האייפון מחדש כך שלא תשחזרו הגדרות מזיקות למכשיר. (וזכרו לעשות סנכרון מקדים של האייפון עם iTunes, כיוון שכל תכולת האייפון שלכם תמחק.)

אם שום דבר לא עוזר, אולי תיאלצו לחזור לגרסה ישנה יותר של מערכת ההפעלה. זה אומר שתפסידו את התוספים החדשים. בנוסף זו משימה מורכבת – ושאינה מתקבלת בעין יפה אצל אפל. האתרים Lifehacker ו-iPhonesHacks.com שניהם מציעים מדריך שלב-אחר-שלב, אבל זכרו שקיים סיכוי שרק תזיקו לאייפון יותר משתועילו לו. ובכל זאת, אם התכנה החדשה בעייתית לכם מדי, המאמץ אולי שווה את זה.

אנחנו במעבדת iLab – מומחים בכל הדברים הנוגעים לתיקון אייפון

דירוג הדף
תאריך הדירוג
שם המאמר
10 המטרדים הגדולים ביותר ב iPhone
דירוג הדף
51star1star1star1star1star

תגובות (174)

  • אלי

    |

    האייפון שלי כבה לאחר שהסוללה התרוקנה לגמרי ועכשיו הוא לא נטען כלל. מה עושים?

    להשיב

    • admin

      |

      מביאים אלינו לבדיקה, זה יכול להיות אחד מכמה בעיות ואין דרך לבדוק זאת מבלי להבא למעבדה.

      להשיב

    • לינוי

      |

      לאייפון שלי (אייפון 5E) אין פתאום סאונד , כלומר יש מוזיקה אני יכולה להפעיל דבריים סרטונים ושומעים . אבל כשאני מקליטה או מדברת בטלפון לא שומעים אותי וישצלילים מוזרים . אני אובדת עצות… יש משהו שאפשר לבדוק או לנסות כדי לתקן?

      להשיב

  • אביטל

    |

    האיפון שלי לא מתחבר לרשת אלחוטית ושום דבר ממה שכתבתם לא עוזר מה לעשות ?

    להשיב

    • admin

      |

      היי אביטל,
      באיזה אייפון מדובר? מה בדיוק התופעה? ההגדרה של הוויפי אפורה או שהוא מחפש רשתות ולא מוצא שום דבר?

      להשיב

      • טליה

        |

        היי
        גם לי יש בעיה כזאת באיפון כמו של אביטל
        יש לי 4s
        וזה מראה לי אפור ואי אפשר להפעיל בכלל את האינטרנט האלחוטי
        זה קרה פתאום .דיברתי בוואצאפ
        וזה הפסיק לפעול
        ניסית להכניס למקפיא
        לא עבד
        ניסיתי גם לשים מצב טיסה
        לכבות את האיפון
        לחבר למחשב בלי אינטוס ולהדליק
        וזה לא עבד
        ואמרו לי שאי אפשר לתקן את זה כי אחרי זה האיפון לא יעבוד בכלל

        יש לכם עצה לתת לי ?

        להשיב

  • מאי אהרון

    |

    לפני כחודש תיקנתי את המסך של האייפון שלי שנשבר ובאותה הזדמנות החלפתי את צבע האייפון ללבן מקדימה ומאחורה. הורדתי את הכיסוי של האייפון לפני כמה ימים וראיתי שהגב האחורי שבור..מה אפשר לעשות ?

    להשיב

    • admin

      |

      להחליף את הגב….

      להשיב

  • עדן

    |

    המוסיקה באייפון שלי לא עובדת ..מה לעשות?

    להשיב

  • עמית

    |

    המקשים של העוצמה וגם המקש של ההדלקה של האייפון לא עובדים לי ואני גם לא שומעת קול למשל שאני מצלמת סרטונים אין קול. מה אפשר לעשות ?

    להשיב

    • admin

      |

      אין בעיה לסדר את זה. יכול להיות אחד מכמה דברים שגורמים לזה, צריך להביא לבדיקה.

      להשיב

  • מאור

    |

    שלום אייפון שלי לא מתחבר לאינטרנט והלכתי למעבדה ואמרו לי שהwifi של האייפון שרוף ואי אפשר לתקן אותו יש בכל זאת דרך לתקן? ובעיה שנייה הסוללה שלי נגמרת ממש מהר אם האייפון עם 100% ואני לא נוגע בו למשך 2 וחצי 3 שעות הוא נכבה,תודה

    להשיב

    • admin

      |

      האייפון נרטב?

      להשיב

    • ערן

      |

      היי מאור, בקשר לwifi אין מה לעשות כי קשה מאוד לתקן אותו , ובקשר לסוללה אני ממליץ להחליף אותו ץ

      להשיב

  • שירה

    |

    האייפון לא מסתנכרן לי עם האייטונס במחשב ורושם הודעת שגיאה: unnown error…
    מה עושים ?

    להשיב

    • admin

      |

      איזה דגם האייפון? הוא כן הסתנכרן בעבר ופתאום הפסיק? האם בדקת עם מטען אחר ומחשב אחר?

      להשיב

  • דני

    |

    שמתי איייפוןן 24 שעות בטעינה (שכחתי אותו) והוא נכבה וכל הזמן מרטט והמקשים לא עובדים וכשאני שם אותו למחשב המחשב לא מזהה אותו. לא נדלק בכלל וכשאני שם אותו בטעינה מתחיל לרטט.

    להשיב

    • admin

      |

      היי דני,

      צריך להביא את המכשיר לבדיקה, נשמע כמו בעיה במסך אך יכול להיות גם כמה דברים אחרים. איזה דגם האייפון שלך ? לפני ההטענה זה גם היה ככה?

      להשיב

  • אלירן

    |

    שלום.
    יש לי אייפון 4s שקניתי בחו״ל לפני כחודשיים.
    לפניי כמה ימים הוא פשוט כבה ומסרב להדלק אלה אם הוא מחובר לחשמל. וגם אז רק האינטרנט עובד. עידכנתי גירסה ועשיתי ריסטור אך כלום לא עזר. הבנתי שיש עליו אחריות לשנה אך אין לי למי לפנות כיוון שהאייפון נקנה בחו״ל. אגב הוא לא פרוץ. אשמח לעזרה. תודה.

    להשיב

    • admin

      |

      היי אלירן,

      יכול להיות בעיה בסוללה, שקע טעינה או באחד מרכיבי ההדלקה בלוח. צריך להביא את המכשיר לבדיקה. לא אמורה להיות בעיה לתקן את המכשיר.

      להשיב

  • עדי

    |

    שלום, קיבלתי לפני בערך חודש אייפון 4s. אני מצליחה להתחבר לכל רשת אלחוטית חוץ מזו שבבית שלי. האם הבעיה באייפון או שעליי לפנות לנציגי בזק? תודה!

    להשיב

    • admin

      |

      היי עדי,

      זה נשמע כמו בעיית הגדרות, לפעמים סיסמא לא נכונה או הגדרה לא נכונה יכולים לעשות בעיות בחיבור, כנסי להגדרות, כללי, איפוס, איפוס הגדרות רשת. ולאחר מכן נסי שוב להתחבר לרשת הביתית.

      להשיב

  • מאיה

    |

    שלום,
    יש לי אייפון 4.
    לפתע הסוללה הפסיקה להיטען למרות שהמטין בחשמל.
    המכשיר נטען רק שהוא כבוי, אך לא עד הסוף.
    יש לציין ששלושה ימים לפני הייתה בעיה בקול המכשיר- הקול כן עבד כשהתקשרו אלי וכששמתי אוזניות אך לא כשהיה על רמקול. הצלחתי לפתור את הבעיה ע״י פירמוט
    מה יכולה להיות הבעיה?
    תודה

    להשיב

    • admin

      |

      נשמע כמו בעיה בסוללה או באחד מרכיבי הטעינה. תבואי למעבדה ותביאי איתך גם את המטענים שאת משתמשת בהם.

      להשיב

  • פבל

    |

    שלום, צריך עזרה מקצועית…
    האייפון נכבה ב 13/ 18 אחוז סוללה כאילו היא נגמרה אך בפועל לא, שמנסה להדליק אותו הוא מראה סימן טעינה אך לאחר 5-6 נסיונות נדלק וממשיך באחוזים שהיה מקודם. למה?
    תודה מראש

    להשיב

    • admin

      |

      נשמע כמו בעיה בסוללה, צריך להביא את זה לבדיקה מקיפה. המכשיר נרטב? באילו מטענים אתה משתמש?

      להשיב

  • גל

    |

    יש לי אייפון 4, המכשיר נכבה פתאום ולא ניתן להדליקו (הסוללה טעונה), הצלחתי להדליק אותו רק לאחר מספר שעות, למישהו יש רעיון ממה זה נובע?

    להשיב

    • admin

      |

      לפעמים המכשיר נתקע, אם זה לא משהו שחוזר על עצמו כל הזמן אין סיבה לדאגה.

      להשיב

  • רותם

    |

    משהו יודע למה האייפון נכבה לי לפעמים אחרי שיחה והוא נדלק רק שעושים לו ריסט?

    להשיב

    • admin

      |

      יכול להיות מהרבה סיבות, צריך להביא את זה למעבדה לתיקון.

      להשיב

  • יקי

    |

    שלום רב,

    יש לי אייפון 4 ולפתע ביום בהיר אחד הפסיק לעבוד באמצע סירטון ביוטיוב והוא לא מצליח להדלק/ להטען,

    מה הסיבות ואיך אפשר לפתור את הבעיה??

    להשיב

  • מזל

    |

    יש לבתי אייפון 4s מזה שבועיים התחילו בעיות לא ניתן להתקשר וגם אין קליטה . שלחנו את הטלפון לבדיקה לא עלו על הבעיה האנטנה תקינה והמכשיר חדש ותקין לפי המעבדה . מה יכולות להיות הסיבות . אשמח אם תסייעו בידי . תודה

    להשיב

  • עמיר

    |

    האינטרנט אלחוטי שלי בצבע אפור לא נותן להדליק אותו איך אפשר לטפל בזה?

    להשיב

  • מורין

    |

    שדרגתי את האייפון 4 שלי לגרסא 6 ומאז הוא לא מפסיק להבהב על תפוח .. ניסיתי כבר לעשות ריסטור וזה לא עזר … אשמח לקבל עזרה (:

    להשיב

    • admin

      |

      היי,
      צריך להביא אותו למעבדה לבדיקה.

      להשיב

  • דנה

    |

    המקש נעילה שלי תקועה ואני לא יכולה לפתוח את האייפון….. מה לעשות?

    להשיב

    • admin

      |

      להגיע ולתקן….

      להשיב

  • עמי

    |

    בזמן שיחה המסך של האיפון שלי לא נכבה. למרות שעד לפני כמה ימים הכל היה בסדר. יש אולי משהו בהגדרות ששולט על זה?

    להשיב

    • admin

      |

      לא אין הגדרה ששולטת בזה. נשמע כמו בעיית חומרה. צריך להביא את זה למעבדה לבדיקה.

      להשיב

  • נועה

    |

    היום בערב האייפון שבק, כשטוענת אותו מופיע לסירוגין האייקון של אפל ותמונה שמורה על חיבור למחשב לITUNES, אני יכולה עעשות RESTORE דרך האייטיונס אבל אני מפחדת שיימחקו לי כל התמונות של הילד :(…. הצילו!!

    להשיב

  • חסןי

    |

    שלום.. יש לי אייפון 4s … כשאני מחברת את האוזניות שלי אני שומעת רק באחת.. זה קרה לי גם כשהיה לי אייפון 3 אני לא יודעת מזה.. האייפון נקנתה בסוף החופש הגדול שנת (2012)

    להשיב

  • חסןי

    |

    היי אני שאלתי לגביי האייפון שלי !!

    להשיב

  • חסןי

    |

    שלום יש לי אייפון 4s הוא. דיי חדש… ואני שומעת רק האוזנייה אחת וזה קרה לי גם עם האייפון הקודם

    להשיב

    • admin

      |

      קודם כל צריך לבדוק עם אוזניות אחרות, במידה וזה קורה גם עם אוזניות אחרות כנראה שחיבור האוזניות לא תקין וצריך להחליף אותו.

      להשיב

  • דניאל

    |

    האייפון שלי לא נטען כשהוא דלוק רק כשאני מכבה אותו זה קרה פתאום אחרי שניתקתי את האייפון לכמה דקות מהמטען מה אפשר לעשות בשביל לפתור את זה

    להשיב

    • admin

      |

      זה נזק שקורה בדרך כלל בגלל מטען לא אייכותי, זה אחד מכמה רכיבים שיכולים להידפק -שקע טעינה, סוללה או מספר רכיבים נוספים בלוח שאחראים על הטעינה. צריך להביא את המכשיר לבדיקה במעבדה.

      להשיב

  • שקד

    |

    היי , אם הנעילת מקשים שלי לא עובדת והורדתי את הנקודה הזו
    אם אני מכבא את הפלא הוא יכול להדלק לי ?

    להשיב

    • admin

      |

      אם מחברים מטען הוא אמור להידלק.

      להשיב

  • אנונימי.

    |

    היי, יש לי אייפון 3GS ולאחרונה התחלנו לי בעיות איתו.. 1. יש לי שריטה בתחתית המסך מעל מקש מסך הבית והשריטה לא חדשה יש אותה יותר מחצי שנה אני חושבת והטא׳ץ בסביבה של השריטה נהיה דפוק וקשה לי ללחוץ על כל מיני אותיות.. (לפתצMi) אלה היו אותיות שקשה לי ללחוץ..(; 2. בעיית האינטרנט אלחוטי, עד לפני ארבעה ימים האינטרנט מצא לי רשתות אלחוטיות וכרגע הוא לא מוצא. זה לא קשור ברשתות בדקתי אתזה לקחתי עוד אייפון שמתי לידו ולאייפון השני שה כן מצא ולאייפון שלי לא ניסיתי לבדוק במקומות אחרים עם אינטרנט ואין מוצא.. יש לציין שהגרסאות שלי ושל האייפון השני תואמות, ios 6.0.2 ויש לי בקשה אחרונה 3. יש לי ios 6.0.3 כפי שכבר אמרתי ואני רוצה להחזיר ל6.1 כיוון שזה טוחן לי סוללה ואני לא מוצאת באפ סטור את הגרסה.. ואם פשר פתרונות בלי האייטונס רק אם אפשר.. ואם תהיה תגובה מעליי תענה לי כי ראיתי ששאלו ולא ענית.. תודה גיל 12.10

    להשיב

    • admin

      |

      1- נשמע שהמסך נדפק בשכבת המגע וצריך להחליפו.
      2-נסה לעשות איפוס הגדרות רשת במידה וזה לא עוזר כנראה שיש בעיה באנטנה או באחד מרכיבי הקליטה בלוח.
      3-הורדת גרסה זה תהליך לא הכי פשוט זה מצריך שינוי קובץ הוסט הורדת קבצים ידנית, הכנסת המכשיר לDFU ועוד. אם אתה לא יודע בדיוק מה אתה עושה יש אפשרות לדפוק את המודם במכשיר.

      להשיב

  • אנונימי.

    |

    יש לציין שעם חבילה של טלפון (3g) האינטרנט אלחוטי עדיין לא נמצא ואני משתמשת על חשבון החבילה..

    להשיב

    • admin

      |

      אין קשר בין החבילת גלישה לאינטרנט אלחוטי זה שתי דברים שונים לגמרי.

      להשיב

  • אנונימי.

    |

    ואתחלתי הגדרות רשת לא עבד..!!

    להשיב

    • admin

      |

      אז כנראה שזה בעיה בלוח או באנטנה.

      להשיב

  • עדיה

    |

    קניתי את האיפון לפני 3 חודשים בחו"ל , קניתי סים של גולן טלקום הכנסתי הכול עבד יופי עד לפני 3 ימים אין לי אפשרות להתחבר לרשת אלחוטית,זה על האפור כבוי ומסרב להדליק אותו עשיתי איפוס רשתות,עשיתי ריסרט לאיפון וכלום לא עוזר מה אני יכולה לעשות ? תודה.

    להשיב

    • admin

      |

      היי עדיה,

      זאת תקלה מאוד נפוצה באייפון 4 ו4S בעיקר. איזה מכשיר זה? שכחת לציין….

      להשיב

  • שי

    |

    יש לי אייפון 4 גירסה 6 לפני כמה ימים הוא הפסיק להטעין לי דרך חיבור לחשמל הוא מטעין רק אם אני מתחבר למחשב בדקתי במכשירים אחרים והמטען כן הטעין ואצלי לא רק אם מתחבר למחשב המכשיר נטען

    להשיב

    • admin

      |

      צריל להביא אותו לבדיקה במעבדה.

      להשיב

  • חיים

    |

    המסך של אייופון3 שלי מפסיק להגיב לכמה דקות . אחרי מספר דקות הוא מתחיל להגיב שוב .
    מה יכולה להיות הסיבה ואיך לתקן ?
    תודה,
    חיים

    להשיב

    • admin

      |

      נמשע כמו בעיית תוכנה או בעיה במסך. בכל מקרה בשביל תשובה ודאית צריך להביא את זה למעבדה לבדיקה.

      להשיב

  • אורי

    |

    שלום אני רואה שהרבה אנשים מתלוננים על הבעיה באיפון 4 שהאייפון נטען רק שאני מכבה אותו אפשר לדעת מה הפיתרון? רק בעלי ניסיון בתקלה בבקשה

    להשיב

    • admin

      |

      זה בדרך כלל בעיה באחד מרכיבי הטעינה על הלוח.

      להשיב

  • דולב

    |

    שלום,
    הכפתור העגול בתחתית המסך באייפון 4 שלי לא עובד.
    לא משנה כמה פעמים לוחצים עליו הוא לא מגיב. אחרי כמה ניסיונות בסוף הוא נלחץ אבל אחר כך שוב נתקע.
    הצעות לפתרונות? אפשר להחליף כפתור? ובמידה וכן האם זה לא יפגע בכל המכשיר? כי ברגע שמתקנים משהו אחד זה כבר פתח לצרות עם כל המכשיר..
    יש לציין שהאייפון לא נרטב ולא נשבר בשום צורה מאז שרכשתי אותו לפני שנתיים.
    תודה!

    להשיב

    • admin

      |

      זאת תקלה מאוד נפוצה באייפון 4. צריך להחליף את הכפתור. אין בעיה לעשות אתזה שום דבר לא נפגע כתוצאה מההחלפה.

      להשיב

  • romi

    |

    היי המסך של האייפון שלי פשוטט לא פועל וכך גם כל הטא'ץ שלו,האייפון עצמו פועל הוא עושה צלילילם כאשר מתקשרים אליו ,רוטט מתי שמכוונים אותו למסך רטט דרך הלחצן ומשמיע צלילי התראות כשיש..
    ניסיתי לכבות אותו אך הוא לא נכבה וניסיתי לאתחל אותו וגם זה לא עובד..
    מה אני יכולה לעשות כדי לתקן אותו ?

    להשיב

    • admin

      |

      צריך להביא אותו למעבדה לבדיקה, אולי הוא התנתק/ נתקע/ נשבר….

      להשיב

  • Daniel

    |

    ש לי אייפון 4 S ואופציית האינטרנט האלחוטי לפתע כבויה ולא פעילה ולפיכך אין באפשרותי להשתמש ב Wi Fi. ניסיתי הכל כולל ריקון הסוללה והמתנה של 24 שעות לפני טעינה והדלקה אך ללא הועיל. למישהו יש נסיון בפתרון?

    להשיב

    • admin

      |

      כנראה שצריך להחליף את רכיב הוייפי במכשיר.

      להשיב

  • זוהר

    |

    היי,

    ברשותי אייפון 4 לא פרוץ.
    יום אחד נעלמו כול הצלילם בצילצול, הודעות וכו. כמו כן נעלם צליל הרטט.

    אני מצליח לשמוע את צליל שעון המעורר, youtube, אך כאשר מתקשרים אלי או כאשר אני מקבל SMS אין צליל ואין גם רטט.

    בדקתי בהגדרות לתקינות וגם החלפתי צלילים (לא עזר).
    עשיתי ריסט עם כפתור כיבוי + Home וגן לא עזר.

    האם יש לך רעיון?
    תודה
    זוהר

    להשיב

    • admin

      |

      היי,

      זאת תקלת חומרה דיי נפוצה, יש קצר באחד מהפלטים של המכשיר. צריך לבדוק מי מהם מקצר ולהחליף אותו בשביל לפתור את הבעיה.
      את מוזמנת להגיע למעבדה לבדיקה ופתרון של הבעיה.

      להשיב

  • מאי

    |

    היי,
    יש לי אייפון 4 וכל פעם שאני רוצה להצטלם או לצלם המצלמה הקדמית עובדת והאחורית פשוט נטענת כאילו מחכה ואין סדק למצלמה היא לא נרטבה ולא כלום פשוט היא נטענת ולא עובדת .

    להשיב

    • admin

      |

      נשמע שהמצלמה לא תקינה וצריך להחליפה.

      להשיב

  • ohad

    |

    שלום יש לי אייפד 4 פחות משבוע וכשאני מחבר אותו לחשמל הוא מטעין, אבל שאני מחבר אותו לitunes הוא מזהה אותו והכל אבל לא מטעין … איך מסדרים את זה ? תודה

    להשיב

    • admin

      |

      היי אוהד,

      מרבית המחשבים לא יכולים להטעין את האייפד בחיבור למחשב. זה נורמאלי.

      להשיב

  • adi

    |

    יש לי אייפון 3 ועשיתי תעידכון גירסה ואז הפלא ניכבה לי וכל שניה מראה תסמל של התפוח ונכבה איך מתקנים את זה?

    להשיב

  • מרלין

    |

    רק כשאני טוענת את האייפון יופעל .. ורק נותן לי את הסמל של חברת אפל .. התפוח אז מה הבעיה??

    להשיב

    • admin

      |

      היי מרלין,
      זה יכול לנבוע מהרבה סיבות. בעיה בסוללה, קצר בלוח, בעיה במעבד או במודם ועוד.

      להשיב

  • adir

    |

    יש לי איפון 5 והוא לא מתחבר לאינטוס

    להשיב

    • admin

      |

      היי אדיר,

      תבדוק עם כבל אחר, בחיבור אחר ותוודא שהאייטיונס שלך בגרסה האחרונה. אגב ניסית מול מחשב אחר?

      להשיב

  • דניאל

    |

    שלום,
    פרצתי את האייפון והוא מתי שהוא צריך להידלק הוא נדלק ונתקע לי על הלוגו של האפל והמחשב לו קורא את האייפון ולא נותן לי לעשות ריסטור ממש מתסבך תוכלו לעזור לי ?

    להשיב

    • admin

      |

      היי דניאל,
      ודאי שנוכל לעזור. צריך להביא אותו למעבדה לבדיקה.

      להשיב

  • בנימין

    |

    שאני מחבר את האייפון לחיבור usb למחשב זה לא מגיב אבל שאני מחבר דרך usb לחיבור מטען זה מטעין

    להשיב

  • איילת

    |

    יש לי אייפון חמש חדש. איכשהו ננעל העיניין של הסיבוב מסך ויש לי מנעול קטן למעלה. ניסיתי וניסיתי וניסתי שוב ושוב לעשוץ מה שממליצים לכל רוחב האינטרנט- ללחוץ פעמיים על כפתור הבית וללחוץ על המנעול לשחרר את הנעילה, רק שאין לי כזה כפתור! מה עושים?
    תודה!

    להשיב

  • יעל

    |

    היי קוראים לי יעל ויש לי בעיה אם. אייפון 5s בהתחלה לא יכולתי להוריד משחקים וכל מה שהורדתי זה הראה כאילו שלא ירד אז עשיתי איפוס אייפון ועכשיו הוא נתקע לי זה מראה כאילו זה נטען עד הסוף(בטיפוס שעשיתי) אבל הוא תקוע ואני לא יכולה לעדות איתו כלום כי המסך תקוע לי לגמרי

    להשיב

    • יניב

      |

      היי יעל,

      נשמע כמו בעיה תוכנתית בדרך כלל. צריך לאפס אותו דרך המחשב או להגיע אלינו לקבלת עזרה נוספת.

      להשיב

  • שי

    |

    שלום שמתי את האייפד שלי במטען זה מראה לי שהוא מטעין השארתי אותו כ 3 שעות
    ושאני מדליק אותו זה מראה לי שהסוללה ריקה והוא מטעין את האייפד אני לא יכול להדליק אותו

    להשיב

    • יניב

      |

      היי שי,

      צריך להביא את המכשיר לבדיקה ואבחון התקלה במכשיר.

      להשיב

  • אלין

    |

    היי עדכנתי גירסה ופתאום האייפון נכבה לא נגעתי בו וניסתי להדליק והוא לא נדלק למה ?

    להשיב

    • יניב

      |

      כנראה שיש איזה תקלה בעדכון או בחומרת המכשיר. אם הוא היה מספיק זמן בהטענה ועדיין לא נדלק צריך להביא אותו לבדיקה במעבדה.

      להשיב

  • חן

    |

    כשאני מדברת באייפון ופתאום מורידה אותו מהאוזן הוא הופך להיות על רמקול לבד בלי שאני אלחץ על כלום. מה אפשר לעשות?

    להשיב

    • יניב

      |

      בדרך כלל זאת בעיה בחיישן קרבה לא תקין ויש להחליפו.

      להשיב

  • אופק

    |

    כשאני מנסה להוריד אפליקציה כתוב לי this app is .incompatible with this iPhone
    מה לעשות?

    להשיב

    • יניב

      |

      זה אומר שהאפליקציה לא תומכת בגרסה המותקנת לך במכשיר. איזה מכשיר זה ומה הגרסה שמותקנת בו?

      להשיב

  • בראל

    |

    יש לי אייפון 5s ואני יודע את הסיסמא שלו ועושה אותה אבל זה כותב לי שזה טעות ונועל אותו ורק לפעמים הסיסמא הזו עובדת…

    להשיב

    • יניב

      |

      נשמע מאוד מוזר, זאת סיסמא מספרית?

      להשיב

    • שחר

      |

      כשעושים עדכון גרסה הסיסמא נעלמת ניראה לי … (-:

      להשיב

      • יניב

        |

        איזו סיסמא?

        להשיב

  • עדן

    |

    שלום האיפון שלי נמצא אצלי כמעט שנה והמקש של הנעילה לא עובד לי אז לפני כשעה הייתי באיפון כשהוא היה בזמן טעינה ופתאום הופיעה לי התפוח והאיפון כבה ועכשיו אני מנסה להדליק אותו באמצעות הטענה והוא פשוט לא נדלק וגם הסוללה הייתה מלאה איך מדליקים אותו ?

    להשיב

    • יניב

      |

      חייבים את הכפתור כיבוי או שצריך לפרק את המכשיר.

      להשיב

  • שחר

    |

    כשאני מנסה לפתוח את האייפון כתוב לי לחבר אותו לitunes ..
    וכשאני מחברת כתוב לי לעשות ריסטור , וזה לא ישמור לי כלום לאייפון ויש לי שם מלא דברים חשובים שאני חייבת , מה לעשות ?

    להשיב

  • אילן

    |

    יש לי אייפון 4 האייפון עצמו דלוק אבל המסך שחור מה לעשות ???

    להשיב

  • alel

    |

    יש לי אייפון 4s הוא עבד לי סבבה ואז פיתאום נכבה…וניסיתי מלא דברים אבל כאילו הוא בסדר רק המסך לא נדלק..
    מה לעשות?

    להשיב

  • יובל

    |

    יש לי אייפון ושאני נכנס להגדרות ואז שאני מנסה להיכנס לשימוש זה חוזר לי לדף הבית ניסיתי לכבות ולהדליק גם רגיל וגם כפתור הכיבוי והריבוע ולא הצלחתי
    מה לעשות?

    להשיב

    • יניב

      |

      צריך לאפס הגדרות, לבדוק שיש מספיק מקום פנוי ואם זה לא עוזר צריך לשדרג גרסה.

      להשיב

  • shavit

    |

    היי האייפון שלי נפל לי למים היו בו כמה תקלות שונות אבל הם תוקנו לאחר שהיבשתי אותו עם פן
    הבעיה היחידה שנשארה זה שהטאצ' בתחתית המסך לא עובד
    אני רוצה להפעיל חזרה את סיבוב המסך כדי שאוכל להשתמש בו כשהוא לרוחב ובגלל שהטאצ' לא עובד אני לא יכולה לבטל את ההשהיה
    יש אפשרות שאוכל לעשות זאת דרך ההגדרות? האם תוכלו להסביר לי איך?

    להשיב

  • shavit

    |

    איך אפשר להפעיל או לכבות את סיבוב המסך דרך ההגדרות?

    להשיב

    • יניב

      |

      היי, אנחנו לא מפרסמים מחירים מאחר והם כל הזמן משתנים בהתאם לשער הדולר וזמינות החלפים. אתה מוזמן להתקשר אלינו לקבלת הצעת מחיר.

      להשיב

  • יסמין

    |

    שלום ..
    עשיתי עדכון תוכנה לאייפון 4 האייפון כבה ונדלק יש לי תמונה שמראה לחבר מטען ואייטונס רשום למעלה .. אין לי איטונס מה אני אמורה לעשות הפלאפון לא נדלק לי ?

    להשיב

    • יניב

      |

      להגיע עם המכשיר למעבדה לטיפול בתקלה.

      להשיב

  • לימור

    |

    על מסך האיפון שלי מופיע פסים לבנים כאשר אני לוחצת חזק על כפתור ההדלקה ולא משחררת את הכפתור הוא פועל מזה יכול להיות?

    להשיב

    • יניב

      |

      בעיה בחיבור המסך או במסך עצמו לרוב.

      להשיב

      • חסום

        |

        יש לי אייפון 7+ ויש לאייפון שלי פסים על המסך מה אני עושה ?? האם הפלאפון שלי מת לגמרי? חצי מהמסך שרוף

        להשיב

  • אלכס

    |

    יש לי אייפון 4s יותר משנה החלו תופעות מוזרות עם הסים.
    פתאום המכשיר רושם חיפוש . רשת לאחר כמה שעות רושם הסים לא תקין.
    החלפתי סים חדש ולאחר יום וחצי התופע החזרה על עצמה , החלפתי שוב סים חדש בפעם השלישית והבעיה שוב חוזרת על עצמה.
    מה עליי לעשות אבקש תשובה הגיונית .???

    להשיב

  • רנטה

    |

    שלום,
    לאייפון שלי (מודל 5) פתאום אין קול כשאני מפעילה סרטונים (סרטונים שצולמו מהפל׳ או סרטוני יוטיוב). וכשאני מנסה להגביר זה הקו מלא אבל כתוב אוזניות (לא שמתי לב שהיה כתוב ״אוזניות״ לפני כן. ניסיתי לעשות ריסטןר כמה פעמים – לא עבד :/

    להשיב

    • יניב

      |

      כנראה שהמכשיר תקוע על מצב אוזניה וצריך לטפל בזה. זאת בעיה חומרתית.

      להשיב

  • דנה

    |

    האייפון שלי נדלק רק באמצעות מטען , וגם אז הוא לא נדלק אלא נתקע על הלוגו של האייפון , הוא ככה כבר יומיים .
    מדובר באייפון 4 , מה ניתן לעשות ?

    להשיב

    • יניב

      |

      יכול להיות מהרבה סיבות. צריך להביא את המכשיר לבדיקה.

      להשיב

  • רעות

    |

    יש לי איפון 4 והיום נשפכו עליו מים מבקבוק שהיה פתוח.
    הכול עובד כרגיל אבל שניסיתי לדבר לא ברמקול לא שמעתי את הקו השני ורק ברמקול זה עבד לי.
    הכפתור של הקול מראה לי שהאיפון שלי מחובר לאוזניות אבל הוא לא.
    הכנסתי אותו לאורז והוצאתי לו את הסים וניסיתי גם לייבש אותו בפן.
    מה עושים שאשמע מה אומרים שמדברים איתי?

    להשיב

    • יניב

      |

      כנראה שצריך להחליף את השקע אוזניות. המכשיר חושב שיש אוזניה מחוברת בגלל קצר בשקע.

      להשיב

  • רות

    |

    יש לי אייפון 5 ויש לו בעיה במצלמה הוא לא נותן לצלם רק מידי פעם כן ,אבל דרך המצלמה של בוואצאפ אפשר תמיד לצלם והמצלמה של הסלפי לא נותן אפשרות לצלם בכלל מה עושים??

    להשיב

    • יניב

      |

      כנראה שיש קצר באחת מהמצלמות וזה משפיע גם על המצלמה השניה. בכל מקרה צריך לבדוק את העניין.

      להשיב

  • רוני

    |

    היי, החלפתי לפני פחות מחודש סוללה במעבדה מקצועית ועכשיו הסוללה שלי שוב נגמרה. מה הבעיה באייפון שלי ??
    יש לי אייפון 5c

    להשיב

    • יניב

      |

      צריך להביא את המכשיר לבדיקה. זה שהסוללה נגמרת מהר לא תמיד אומר שיש בעיה בסוללה. משהו אחר יכול לצרוך זרם גבוהה ולסיים מהר את הסוללה.

      להשיב

  • אורטל

    |

    יש לי אייפון 4 ופתאום אין לי צלילים באייפון, כשנכנסת שיחה שומעים אותי ואני לא שמועת את הצד השני, כשאני מגבירה או מנמיכה את הצלילים כתוב לי אזניות וזה עולה/ יורד, האם זה משהו בהגדרות או בעיה במכשיר?? :/

    להשיב

    • יניב

      |

      בעיה במכשיר, הוא תקוע על מצב אוזניה. נסי להכניס ולהוציא אוזניות, במידה וזה לא עוזר לרוב צריך להחליף את השקע אוזניות.

      להשיב

  • עדן

    |

    ישלי בעיה באייפון 4 שנמצא אצלי מעל 3 שנים, הוא ממסגר דברים לדוגמה במסך נעילה ממסגר את השעון ואז אומר את המספרים שבשעון וכשממסגר את הוואטסאפ אומר את השם ומספר ההתראות שיש לאפליקציה. קרה כבר לפני שבועיים ושלחנו לתיקון אך לא הוסבר לנו מה הייתה הבעיה ואיך לתקן. חייב שתעזרו! זה מחרפן ואי אפשר להשתמש באייפון בכלל בכלל!! תודה רבה

    להשיב

    • יניב

      |

      היי עדן,
      נסה ללחוץ מהר על כפתור הבית 3 פעמים ברצף.

      להשיב

  • הודיה

    |

    היי,
    ישלי אייפון 5S ובזמן האחרון נגמרת לו הסוללה ממש מהר (4/5 שעות)
    אפשר לעשות משו?
    ישלי עדכון גרסה אבל אמרו לי שאם הוא לא עושה בעיות לא לעדכן..

    מה לעשות?

    להשיב

    • יניב

      |

      היי הודיה,

      זה יכול להיות בעיה בסוללה, בעיה בהגדרות או בעיית לוח. צריך לבדוק את זה במעבדה.

      להשיב

  • Raphael

    |

    היי קניתי אייפד מיני חדש 2 לפני שבוע ושככתי להשאיר לא להתכבות (עושים את זה כשהמכשיר חדש) ואחרי שבוע עשיתי והוא לא ניטען עד מאה אחוז יש לי גירסה הכי חדשה

    להשיב

    • יניב

      |

      באיזה מטען אתה משתמש? סיכוי גדול שהבעיה היא במטען. בכל מקרה אם המכשיר באחריות מומלץ לפנות ליבואן.

      להשיב

  • מוריס

    |

    יש לי אייפון חמש s כיביתי אותו ויש לי קוד בפלפאון וכשהדלקתי אותו כל המספרים בשביל לעשות את הקוד נהיו גדולים ואני לא מצליח לעשות את הקוד וכל פעם הוא ננעל ליותר זמן מה לעשות ?

    להשיב

    • יניב

      |

      צריך להקיש על המסך עם שלוש אצבעות פעמיים מהר להקטנת המסך.

      להשיב

  • בתאל

    |

    הכפתור של נעילת המסך לא עובד והמסך שלי קפוא ואני יכולה רק לענות לשיחות אך זה לא נותן לפתוח את האייפון… בגלל שהכפתור של נעילת המסך לא עובד אני לא יכולה לכבות (ולהדליק חזרה) את הטלפון! מה אני עושה?

    להשיב

    • יניב

      |

      או להכניס את המכשיר לתיקון אומלהמתין שתסתיים הסוללה.

      להשיב

  • רון

    |

    היי יש לי אייפון 5C פרוץ בגירסה 8.1.2 וIOS שלח לי הודעה שנמצאו 8 ווירוסים זדוניים במכשיר וכדי לי לפרמט אותו.
    עשיתי פרמוט וזה לא נטען זה כבר יום שלם עושה פרמוט וזה לא עולה אפילו באחוז אחד עשיתי עדכון גרסה דרך המחשב והכל כדי שזה ידלק אבל זה לא נדלק וזה לא מעדכן את הגרסה. מה לעשות?

    להשיב

    • יניב

      |

      נשמע כמו כמה דברים לא כל כך קשורים. צריך לראות ולבדוק את המכשיר.

      להשיב

  • יעקב

    |

    שלום יש לי אייפון 4 ואיפסתי אותו.
    ועכשיו הוא מראה לי שאני צריך להתחבר לאייטונס ואחרי שאני מתחבר זה רושם לי מחובר לאייטונס ולא קורה כלום אשמח עם תוכלו לעזור לי

    להשיב

    • יניב

      |

      היי, צריך לנסות לאפס אותו שנית. מה הודעת השגיאה שקיבלת בסיום האיפוס?

      להשיב

    • יובל

      |

      המסך שלי באיפון חמש יוצא לי קצת והעוצמה של הרמקול משתנה תמיד שאני מקליד או שומע מוזיקה וללא שאני נוגע באחד הלחצנים מה אפשר לעשות והאם הבעיות קשורות?

      להשיב

      • יניב

        |

        היי יובל, זה לא נשמע קשור. צריך לראות את זה.

        להשיב

    • יובל

      |

      כל מה שאתה צריך לעשות הוא לכבות את האייפון כשאתה לוחץ על מקש בית וכיבוי ואת המקש כיבוי לעזוב עד שהאיפון מתכבה ואת הלחצן בית ללחוץ עליו עוד עשר שניות ואז להדליק וזה אמור לעבוד

      להשיב

  • אלעד

    |

    אייפון 4 ללא קליטה ולא מוצא שום מפעיל סלולרי..מה עושים?

    להשיב

    • יניב

      |

      היי אלעד,
      צריך להביא את המכשיר לבדיקה.

      להשיב

  • בן

    |

    מה אני יכול לעשות אם כל פעם שאני מתקשר למישהו השיחה מתנתקת מיד ולא מגלל שמסננים אותי…

    הוא אומר לי או לנסות שוב או לסגור
    אפשר עזרה?

    אגב לכבות ולהדליק זה לא עוזר

    להשיב

  • יעל

    |

    שלום, חיברתי את הטלפון למחשב בעזרת כבל USB הטלפון נטען אך לא המחשב ולא האייטיונס קולטים את המכשיר. מה אוכל לעשות?

    להשיב

    • roi

      |

      יעל שלום,
      לפי מה שאת מתארת השקע טעינה פעיל בחלקו, המתח לטעינה עובר אבל הדאטה לא עובר למחשב.
      לא ציינת באיזה מכשיר מדובר אבל ככל הנראה השקע טעינה במכשיר תקול.
      את מזומנת לבוא אלינו למעבדה ואנו נבצע בדיקה מלאה על מנת שנוכל לאפיים את התקלה ולטפל בה.
      תודה ויום טוב

      להשיב

  • אלירן

    |

    שלום, יש לי אייפון 6 פלוס כשאני מחבר אותו למטען הוא כותב ״שהאביזר שחובר אינו נתמך״ מה יכולה להיות הבעיה חוץ משקע הטעינה שלא תקין?

    להשיב

  • גיא

    |

    יש לי אייפון5 בגרסה 8.1.1, האייפון מראה כאילו הוא בדור שני וכשאני לוחץ על דור שלישי או על LTE זה נשאר לי על דור שני ורשום לי gprs במקום 3G וה3G לא עובד לי (למרות שבחברה שלי יש לי 3G) מה עליי לעשות?

    להשיב

  • מעיין

    |

    שלום, יש לי אייפון חמש
    הוא נשבר ולאחר מכן נפל שוב ונהרס המסך לגמרי והוא לא עבד
    לקחתי אותו היום לתיקון ותיקנו אותו מצוין הכל בסדר חוץ מהרמקול הפנימי שלמעלה.
    שמתקשרים או שאני מתקשרת למישהו אני לא שומעת אותו אבל הוא אותי. מה לעשות?

    להשיב

  • עומר

    |

    שלום . יש לי אייפון 4S ושאני מחבר אותו ללפטופ אז זה קולט אותו כמצלמה. בנוסף הבטרייה נגמרת מאוד מהר גם אם לא נעשה באייפון שימוש.

    להשיב

  • תיראן

    |

    שלום חברים יש לי איפון אני מכניס אותו למחשב אומר לי באיתונס יש בעיה במכשיר שלך איפון 4 רק שעשיתי איפוס אמר לי ככה מה אפשר לעשות? תודה לעוזרים

    להשיב

  • דינה

    |

    שלום אני בעלת אייפון 4אשר בלחיצה על כפתור הבית לפעמים האייפון מחליף את צבעיו מה לעשות?

    להשיב

  • הדר

    |

    האייפון שלי לא נדלק רק כשהוא בטילה הוא כאילו מתחיל להידלק ושוב נכבה וחוזר על אותה פעולה
    מה ושים?

    להשיב

  • רותם

    |

    היי יעל.
    האייפון 5 שלי חזר הרגע מתיקון, וכעת לא ניתן לעדכן תוכנה או להפעיל את ה'כיוון אוטומטי' בתוך 'תאריך ושעה', והשנה המוגדרת עכשיו הוא 1975.
    מה עליי לעשות ?

    להשיב

  • גלי

    |

    שלום,
    יש לי אייפון 5s בן שנה וחצי, היום פתאום נכבה ולא נדלק יותר, תקוע בלעדית ריסטרטים לעצמו… כאילו נדלק מגיע למסך עם הסמל של התפוח ואז מסך אדום ושוב נכבה וחוזר חלילה.
    מה זה ומה אפשר לעשות?

    להשיב

  • יניר

    |

    שלום, יש לי אייפון 5, 64 גבייט. הוא מדי פעם קורס, או נתקע. ואז מאתחל את עצמו. אשמח אם תוכלו להגיד לי מה הבעיה במכשיר.

    להשיב

  • לילוש

    |

    האייפון 5S שלי מדבר מעצמו ולא נדלק… ךלקחת לתיקון? יש משו שאני יכולה לעשות בעצמי?

    להשיב

  • ברוך

    |

    שלום יש לי אייפון 5 c והוא התחיל להיטען ממש לאט משהו בצורה איטית ביותר שזה לא נראה שזה נטען בכלל אשמח לדעת מה הבעיה !

    להשיב

  • אדוה

    |

    יש לי בעיה עם האיפון 4 אין לי שמץ איך מסדרים את זה..אבל האיפון מדבר קורא את ההודעות, צריך להקיש כדי לבחור דבר 3 פעמים, ואי אפשר לדפדף.
    אני חושבת שזה קשור ב sprachsteuerung ואין לי שמץ איך לסדר את זה.

    להשיב

  • יוני

    |

    המגע בטלפון שלי למעלה למעלה הטא׳ץ
    לא עובד הוא לא עובד למעלה בשורה
    של איפה שכתוב אחוזי סוללה ושעה למעלה
    זה לא עובד

    צרו איתי קשר במייל בבקשה
    המשך יום מצויין

    להשיב

  • מיכל אהורונסון

    |

    היי,האייפון שלי לא מגיב והמסך שחור,רק שאני מחברת לטעינה זה מראה שהוא מטעין והתפוח מופיע על המסך,אך ברגע שאני מנתקת אותו מהטעינה הוא לא מגיב כלל,מה עליי לעשות?

    להשיב

  • גיא

    |

    יש לי אייפון 4S והוא לא נדלק… חיברתי אותו למטען והוא בכל זאת לא מגיב. רציתי לדעת מה האופציות שלי. ואם אני יכול דרך מעבדה להעביר את כל התמונות הסרטונים והשיחות שלי למחשב אפילו שהאייפון לא נדלק

    להשיב

  • אבי

    |

    לאחר שהאייפון כבה הדלקתי בהצלחה. הכל עובד מלבד זאת שנעלמו הודעות אסאמאס. כולן. האייפון גם החל להתחמם יותר מהרגיל.
    החלפתי אותו ורק לאחר שאני מאפס ועושה עדכון גרסה הכל מסתדר. אולם לאחר זמן שנכבה אני מדליק והבעיה שוב חוזרת. נמאס! הכל פועל מלבד הודעות אסאמאס
    והמכשיר מתחמם מאוד.

    להשיב

    • דניאל

      |

      היי, המסגרת של האייפון שלי היא עקומה ומכיוון זה אי אפשר שהמסך יהיה בפנים עד הסוף והמסך יוצא מהצדדים קצת וזה גורם לבעיה במגעים,וגורם לאייפון להקליד לבד,להקליט לבד לצלם עושה מה שבאלו יש לי אייפון 6 רגיל
      לפני שלוש חודשים תיקנתי את המסך ובחודש האחרון הבעיה הזו התחילה הלכתי למעבדה הוא שם לי דבק וגומיות הורדתי וזה עדיין לא עזר ובנוסף קניתי מגן שיגן וכך לא תהיה בעיה לשבר(המסך אינו שבור)מה עושים במצב?

      להשיב

  • עדי

    |

    1.אני מנסה למחוק דברים מהאייפון והוא ל נותן
    2.האייפון מחק לי את החנות שלו – אפ סטור

    להשיב

  • דניאל

    |

    היי, המסגרת של האייפון שלי היא עקומה ומכיוון זה אי אפשר שהמסך יהיה בפנים עד הסוף והמסך יוצא מהצדדים קצת וזה גורם לבעיה במגעים,וגורם לאייפון להקליד לבד,להקליט לבד לצלם עושה מה שבאלו
    לפני שלוש חודשים תיקנתי את המסך ובחודש האחרון הבעיה הזו התחילה הלכתי למעבדה הוא שם לי דבק וגומיות הורדתי וזה עדיין לא עזר ובנוסף קניתי מגן שיגן וכך לא תהיה בעיה לשבר(המסך אינו שבור)מה עושים במצב?

    להשיב

  • חנה

    |

    היי יש לי אייפון 4 ושאני מנסה להיתקשר לאנשים זה לא מחייג ורושם שיחה נכשלה מה לעשות???

    להשיב

  • אגם מזרחי

    |

    היי אז ככה יש לי אייפון 6s פלוס
    איפסתי אותו כי לא היה המון מקום
    ואז שהוא נדלק אם אני לא נוגעת באייפון למשך 2 שניות הוא נכבה/מחשיך למה?
    אשמח לתשובה.

    להשיב

  • מתן

    |

    שלום,
    אני לא יודע אם זה עדיין שמנה כי הכתבה יצאה לפני 4 שנים,
    אבל באייפון ניתן לעשות בהגדרות שיופיע בצד מסך האייפון כפתור
    עגול לבן, שהוא נותן גישה מהירה לאפליקציות והלהגדרות נפוצות,
    וכמו כן גם משמש ככפתור בית חלופי…

    להשיב

  • הדר

    |

    שלום
    האיי פון שלי נשלח לתיקון. כנראה שלא ניתן לתקן וקיבלתי מכשיר חדש. למכשיר החדש אין את סמל התפוח בגב. האם זה חיקוי? מכשיר לא מקורי? מה ניתן לעשות? הם טוענים שכשפותחים מכשיר איי פון הם מחליפים את הכיסוי…

    להשיב

  • אדל

    |

    האייפון שלי כל 4 דקות נכבה ואחרי שניה שוב נדלק ככה זה חוזר על עצמו מה אני עושה והאייפון שלי ממש חדש . פליז עזרה זה דחוף

    להשיב

  • מישהי

    |

    האייפון שלי די תקין (עד כמה שאפשר לראות)
    או לפחות היה תקין עד שהמסך פשוט נכבה. שחור. כלום. ריק. נאדה. נייט. אניו. אם אני לוחצת על כפתור הבית אני שומעת את סירי [שלצערי בקוריאנית כך שאין איך לתקשר איתה (חוץ מביטבוקס כמובן)], אני שומעת את הרעש שיש כשהמטען נכנס – גם הרטט עובד^^ כדאי לי להתחיל איתחול מחדש או שזה רק יעשה בייסיקלי כלום?
    כאילו אם המסך עובד

    טוב טוב אשאיר כאן על מה לענות
    מה לעשות?
    כי מרוששים אותי במעבדה המזויינת שליד הבית;;;;;;

    להשיב

  • נויה

    |

    יש לי אייפון שבע ופתאום הוא התחיל להראות פסים לבנים על המסך . לפני כמה דקות הוא פשוט נכבה ונהיה מסך שחור
    אם מישהו יודע מה עושים ????

    להשיב

להשאיר תגובה