03-6035624
אבא אחימאיר 23 תל אביב מרכז שוסטר
הארבעה 12 תל אביב

מדריכים וטיפים

כיצד לבחור את מעבדת התיקונים המתאימה לאייפד שלך?

wisy

החידושים הטכנולוגיים הרבים, המוצעים בשנים האחרונות, מאפשרים לנו ליהנות ממגוון של שכלולים נהדרים. אחד החידושים, שהפך פופולארי מאד, הוא האייפד. הגרסה האחרונה המתקדמת שלו – האייפד 3, מציעה יכולות טכניות מצוינות, יכולות שלא קיימות בגרסאות קודמות. ובכל זאת, ישנם מקרים המצריכים פנייה אל מעבדת תיקון אייפד 3. כיצד בוחרים את המעבדה המתאימה? הנה, התשובה.

התייחסות למידת הניסיון והוותק

ישנן לא מעט מעבדות, המציעות שירותי תיקון לאייפד. אם האייפד שלכם ניזוק ואתם מחפשים מעבדה מתאימה לצורך תיקונו, חשוב שתוודאו שמדובר במעבדה בעלת ניסיון וותק בתחום. אמנם, מדובר בחידוש טכנולוגי, שיצא ממש לאחרונה, ובכל זאת, חשוב להכיר אותו היטב ולהתאים את הטיפול בו, על פי התקלה הקיימת. חשוב לבחור מעבדת אייפד שהתנסתה בעבר בתיקוני אייפד 3 ומכירה את התקלות השונות, הקיימות בו (בין אם אלו תקלות נפוצות ובין אם לאו).

התייחסות למיקומה של המעבדה

מומלץ לחפש מעבדת תיקון אייפד, הממוקמת באזור נגיש ונוח. בין אם יש צורך בשירותי תיקון מסך לאייפד או כל תיקון אחר, חשוב שתוכלו לאתר את המעבדה בקלות ולהגיע אליה במהירות. מומלץ גם לבחור כזו שממוקמת בסמוך לאזור מגוריכם או למקום עבודתכם. במידה ותצטרכו בעתיד לפנות אליה שוב, כדאי שתוכלו להגיע אליה ללא הצורך בנסיעה ארוכה מדי.

פתרונות כוללים ומגוונים

נכון, מומלץ לבחור מעבדת תיקונים, המתמחה במכשיר האייפוד, אולם כדאי לבחור גם כזו שמציעה שירותים נוספים ופתרונות כוללים יותר. למשל, כזו המציעה גם תיקוני מכשירים סלולאריים, כמו האייפון, או תיקוני אייפוד ועוד. כך תוכלו למצוא, ותחת קורת גג אחת, שירות כולל ויעיל, ללא הצורך בחיפוש אחר מעבדות נוספות, שיציעו לכם תיקון דומה גם כן.

התייחסות לאחריות על התיקון

הרוב הגדול של המעבדות לתיקון אייפדים בישראל – מעניקות 30-60 ימי אחריות על התיקון שבוצע באייפד.
אבל מה קורה אחר כך? מה אם אחרי 30 ימים שוב פעם הרמקול באייפד לא עובד? או כל תקלה דומה…
אצלנו באיילב מבטיחים חצי שנה אחריות על התיקון בגלל שאנחנו בטוחים במקצועיות של הטכנאים שלנו ובאיכות החלפים.

התייחסות לעלות התיקון

בשל השימוש הרב במכשירי האייפד לאחרונה, מוצעים שירותי תיקון על ידי מעבדות רבות והתחרות על כך גדולה. כדי לאתר את מעבדת התיקונים המתאימה לכם ביותר, חשוב שתבצעו סקר שוק, תוך התייחסות לעלות התיקון. חשוב לפנות אל כמה מעבדות במקביל ולבדוק מהי עלות התיקון הנדרשת.

דירוג הדף
תאריך הדירוג
שם המאמר
כיצד לבחור את מעבדת התיקונים המתאימה לאייפד שלך?
דירוג הדף
51star1star1star1star1star

להשאיר תגובה