03-6035624
אבא אחימאיר 23 תל אביב מרכז שוסטר
הארבעה 12 תל אביב

מדריכים וטיפים

תיקון אייפון 7 – שירות תיקונים מקצועי בחלקים מקוריים בלבד

Yaniv

על אף שרובנו משתדלים מאוד לשמור על הסמארטפונים שלנו מפני נפילות, קורוזיה ושלל תקלות אחרות נוספות, הרי שלעיתים, העניין אינו תלוי בנו והמכשיר שלנו עלול להתקלקל מסיבות שונות ומגוונות. גם כאשר המכשיר מתקלקל במסגרת האחריות, לעיתים קרובות נידרש לשלם השתתפות מסוימת, שתסתכם בכמה מאות שקלים טובים לפחות. לפניכם כמה סיבות עיקריות לבצע תיקון אייפון 7 דווקא במעבדות פרטיות.

זמינות מעבדה לתיקוני אייפון

חשוב לדעת כי במרבית המקרים, החנות או החברה אשר ממנה רכשנו את המכשיר לא תהיה בהכרח זמינה לנו גם בזמנים "בעייתיים" יותר, כמו למשל בסופי שבוע. לעומת זאת, קיימות שלל מעבדות פרטיות, כמו למשל מעבדה לתיקון אייפון 7 תל אביב 24 שעות, העובדות באופן רצוף גם בסופי שבוע. מעבדה לתיקון פלאפונים בתל אביב, או בכל מקום אחר בארץ, לעיתים תהיה זמינה לנו גם בסופי שבוע, עניין שיאפשר לנו לתקן את המכשיר בקלות ובמהירות במידה והוא ניזוק בזמן זה. כך, לא נצטרך להמתין עד צאת השבת או לבזבז זמן מיותר על תיקונים ביום ראשון, אלא רק לגשת למעבדה לתיקון סלולרי בתל אביב, בזמן ובשעה שנוחים לנו ביותר.

מחירים לתיקון איפון 7

אין ספק כי מחירי תיקון אייפון 7 יהיו לרוב זולים יותר במעבדה פרטית, לעומת מעבדה של החברה ממנה רכשנו את המכשיר או המעבדות של חברות הסלולר. לעיתים קרובות, יהיה מדובר בחיסכון כלכלי משמעותי מאוד, שאף יסתכם בכמה מאות שקלים. מסיבה זו, ההעדפה תהיה בדרך כלל לגשת קודם למעבדה פרטית ולברר מה מחיר תיקון המכשיר.

שירות אמין ואיכותי

חשוב להבין כי על אף התדמית החיובית של מעבדה לתיקון אייפון 7 של חברה שמייבאת או משווקת את המכשיר, לא כל המעבדות הללו הן בהכרח מעבדות טובות ואיכותיות. לעיתים קרובות, מעבדה לתיקון אייפון 7 פרטית תוכל לספק ללקוחות שירות איכותי יותר, בתנאי שאכן מדובר במעבדה בה עובדים אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים. טרם בחירת המעבדה, חשוב מאוד להבין מי אנשי המקצוע שעובדים בה, וכמו כן לוודא כי הם עושים שימוש בחלקים מקוריים בלבד. על מנת למצוא מעבדה כזו, ניתן להיעזר בהמלצות ממכרים, או לחילופין לחפש באינטרנט בשילוב המילים "אייפון 7 חלקים מקוריים" וכן "תיקון טלפונים תל אביב".

תיקון מהיר של אייפון 7

לא לכולנו יש פלאפון רזרבי בבית, ולעיתים קרובות, אנו מחזיקים בסמארטפון את כל העולם שלנו: החל מתמונות, דרך הודעות חשובות ועד עניינים הקשורים לעבודה ולחשבון הבנק שלנו. מסיבה זו, לא כולנו יכולים להשאיר את האייפון במעבדה של החברה במשך יומיים או שלושה. מעבדה לתיקון אייפון 7, לעומת זאת, בדרך כלל תבצע את התיקון תוך מספר שעות ספורות ולא מעבר לכך, עניין שיאפשר לנו לקבל חזרה את הטלפון במהרה ולא להצטרך לדאוג לתחליף כלשהו.

דירוג הדף
תאריך הדירוג
שם המאמר
תיקון אייפון 7 – שירות תיקונים מקצועי בחלקים מקוריים בלבד
דירוג הדף
51star1star1star1star1star

להשאיר תגובה