03-6035624
אבא אחימאיר 23 תל אביב מרכז שוסטר
הארבעה 12 תל אביב

שאלות הגולשים

מעבדת פלאפונים זולה ואמינה בתל אביב – המלצה חמה!

Yaniv

הפעם הייתי חייבת לחלוק את זה עם מישהו. הפלאפון שלי הלך לעולמו. אחרי שחשבתי שלעולם לא אוכל להשתמש בו בו יותר, מעבדת פלאפונים אחת בתל אביב הצליחה לעשות את הבלתי אפשרי ולהחזיר אותו לחיים. הכל התחיל בנסיעה פשוטה באוטובוס. מכירים את זה שאתם עומדים, כי אין מקום לשבת, ויושבים לקרוא את הסטטוסים של כל העולם ואשתו בפייסבוק.

מעבדת פלאפונים זולה – אז ככה זה התחיל…

משום מקום הגיח מישהו שכמעט ופספס את התחנה, הדף אותי וירד מהאוטובוס. הפלאפון ביצע פליפ-פלופ, קפיצה אומנותית, ונחיתה – לא רכה בכלל – על רצפת האוטובוס. את הסטטוסים החשובים אפילו לא הספקתי לקרוא. המכשיר נחת על הרצפה, מנותץ, עדיין עובד. קצת, רק שכל מה שניתן לראות על המסך זה תאורה מינמילית ומילה שמופיע פה ושם. אני לא יכולה לחיות יום אחד בלי הטלפון כל הלקוחות מתקשרים רק לנייד  – הבנתי שאני חייבת למצוא מעבדת פלאפונים בתל אביב. מישהו שיוכל לתקן את הטלפון בכמה שעות.

איך מוצאים רופא לאייפונים?

מעבדת פלאפונים זולהעשיתי חיפוש בגוגל. לא חסר חברות שמציעות שירותי תיקון. הגדולה ביותר נראתה לי iLab, בגלל שהיא הופיעה בתוצאות הראשונות בגוגל, והאתר נראה מרשים. התקשרתי. לטלפון ענה אדם נחמד שברר בקצרה איזה פלאפון זה, ומה בדיוק אני רואה על המסך. הוזמנתי לבקר בהפסקת הצהריים. חצי שעה אני יכולה לברוח מהעבודה, והמקום לא רחוק.

 

מגיעה לבית החולים לפלאפונים

הגעתי למקום. מעבדת פלאפונים זולה וידידותית. המקום נראה כמו בית חולים קטן לטלפונים ואייפדים. מסתבר שזו לא רק הזכוכית של הטלפון אלא גם חלק מהמסך נשבר. אני כבר ראיתי בדמיוני שבוע בלי הטלפון, הם דיברו על כמה שעות. לא האמנתי, אבל השארתי הנייד אצלם. שעתיים אחר כך כבר קיבלתי טלפון. הנייד החמוד והמנותץ שלי, האבוד, זה שחשבתי שלא אראה יותר – מוכן לאיסוף. גיחה קצרה נוספת בסוף היום בעבודה, ואני שוב יכולה לכתוב את ההמלצה הזו. דרך הטלפון. הייתי חייבת לספר לכולם. הטלפון נראה כמו חדש, אפילו הפנל האחורי שנותץ נראה חדש לגמרי, וזה לא עלה לי כמו משכנתא קטנה.

 

תודה תודה תודה
iLab, הייתי חייבת לכתוב לכם את ההלצה הזו. שכל העולם יקרא. כל מי שמחפש מעבדת לאייפון בתל אביב חייב לדעת שאתם קיימים. בלב תל אביב יש מעבדת טלפונים זולה שעושה פלאים, שמחזירה לחיים גם את המכשיר השבור ביותר, בזמן קצר ובמחיר שהופך את החוויה לפחות נוראית. השירות שאני קיבלתי היה מדהים. הם זיהו מיד מה הבעיה, תיקנו תוך שעתיים את המסך, והאייפון חזר לעבוד כאילו הרגע קניתי אותו מהחנות. מעבדת iLab, בפעם הבאה שמשהו נשבר אני לא מחפשת שום אחר בגוגל. המקום הזה פשוט נפלא. הם אפילו הציעו לי כיסוי חדש לטלפון שיגן עליו יותר בפעם הבאה. מי ידע שכיסוי הפלסטיק היפהפה שלי לא יכול להתהדר במילה "מגן לאייפון".

דירוג הדף
תאריך הדירוג
שם המאמר
מעבדת פלאפונים זולה ואמינה בתל אביב - המלצה חמה!
דירוג הדף
51star1star1star1star1star

להשאיר תגובה