03-6035624
אבא אחימאיר 23 תל אביב מרכז שוסטר
הארבעה 12 תל אביב

מדריכים וטיפים

חשיבות בחירת המעבדה לתיקון האייפון בתל אביב

Yaniv

על פניו, המצב הקיים כיום בעיר הגדולה, מבורך: תחת כל עץ רענן פועלת לה מעבדה לתיקון אייפונים ויש שיאמרו שניתן לזרוק חץ מהחלון ולפגוע מבלי להתכוון באיש מקצוע שעוסק בתחום. מצב זה נוצר כתוצאה משני גורמים מרכזיים. הראשון הוא שמדובר בשוק פרוץ לחלוטין ולכן פחות או יותר כל מי שבאמת מעוניין בכך, יכול לפתוח ביום בהיר אחד מעבדה סלולרית, גם אם הוא לא מחזיק בידע, בציוד ובמוניטין הדרושים כדי לנהל מעבדה מצליחה ומקצועית.

הגורם השני הוא הביקוש הגבוה למעבדות תיקונים סלולריות. הביקוש גובר והולך באופן מתמיד ועקבי משנה לשנה ובהתאם, גדל גם ההיצע. למרבה הצער, מצב זה אינו מבורך כלל וכלל, שכן עם העלייה בהיצע, ניתן לראות ירידה ניכרת ברמת השירותים שמספקות המעבדות הרבות שפועלות בעיר. האמת הפשוטה והעגומה היא שבעוד שישנן מעבדות בודדות המתגאות במוניטין ללא רבב, חלק ניכר מהעסקים הפועלים בתחום, מספקים שירות בינוני ומטה.

מעבדת התיקונים הכי קרובה, היא לאו דווקא גם הכי טובה

זה לא סוד שבתל אביב כולם ממהרים כל הזמן ועובדה ידועה היא שזמן שווה כסף. אי לכך, כדי לחסוך זמן, תושבים רבים נותנים עדיפות למעבדות תיקון אייפון בתל אביב, הפועלות בסמוך לדירה שלהם. מדובר בטעות מרה, שיכולה להיות אף הרת גורל. זאת כיוון שכפי שציינו, לא כל מעבדה סלולרית, אכן ראויה לשלט הניצב בחזית החנות. שימו לב – הניסיון לחסוך זמן או כסף בטווח הקצר, עלול להתגלות במקרים רבים ביותר כטעות שעולה ביוקר, בטווח הרחוק.

מעבדות לתיקון אייפון

נושאים שחשוב לברר לפני שמעבירים את המכשיר לתיקון

להלן הנושאים שחשוב לברר כאשר באים לבצע תיקון אייפון בתל אביב: האם המעבדה מספקת טלפון חלופי בזמן שהמכשיר נמצא בתיקון?

  • האם המעבדה מספקת אחריות מלאה ומבטיחה לכם שבמקרה של נזק בלתי הפיך, תזכו לקבל את כספכם חזרה?
  • האם נעשה שימוש במסגרת עבודות התיקונים אך ורק בחלקי חילוף מקוריים, המגיעים אף הם עם תעודת אחריות?
  • כמה שנים פתוחה המעבדה? יש להתעכב על נקודה זו ולתת עדיפות ברורה למעבדות הפועלות כעשור. כך תוכלו להבדיל בין מעבדות מקצועיות שהצליחו לצבור קהל לקוחות נאמן, לבין אנשי עסקים שבסך הכול רוצים "לעלות על הגל" ולנצל את הביקוש הגבוה, אך לא מחזיקים בניסיון הדרוש כדי לספק שירות לעילא ולעילא.
  • אילו סוגי שירותים מספקים במקום? יש לתת עדיפות למעבדה שמספקת כמה שיותר שירותים ולהתרחק ממקומות שמספקים שירות בתחום צר אחד בלבד. כך לדוגמה ישנן מעבדות שמטפלות אך ורק בסוג מסוים של מכשירים, אחרות מטפלות רק בסוג אחד של תקלות כמו תקלות מסך למשל וכן הלאה.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום עם מעבדות iLab, המחזיקות בניסיון רב בתיקון מכשירים סלולריים מכל הסוגים ובשיווק של אביזרים נלווים לכל סוגי המכשירים. אנשי המקצוע של מעבדות iLab הפועלות בתל אביב וברמת גן, זמינים עבורכם באתר ובטלפון – 073-7579006.

להשאיר תגובה