03-6035624
אבא אחימאיר 23 תל אביב מרכז שוסטר
הארבעה 12 תל אביב

מדריכים וטיפים

אבטחת מידע בטלפון

Yaniv

להתפתחות הטכנולוגיה הדיגיטלית יש יתרונות רבים אולם היא גם טומנת בחובה גם סיכונים כמו פריצות למאגרי מידע או למסדי נתונים ותלות במעבדה לתיקון אייפון. בעזרת אבטחת מידע אפשר לעשות שימוש בטכנולוגיה ולהרגיש בטוחים.
הטלפונים החכמים הפכו לחלק חשוב ובלתי נפרד מחיינו והם מספקים לנו מענה לצרכים רבים ושונים מהם. חלקנו שומרים עליהם מידע רב, שבחלקו גם אישי מאד וחלקנו נעזרים בהם כדי לבצע פעולות שונות הקשורות אל המוסדות או אל הגופים, שאיתם אנו בקשר (לרבות בנקים, למשל). שילוב של פתרונות מתוחכמים כחלק מאבטחת המידע בטלפון, מאפשר לכל משתמש ליהנות מצד אחד מיתרונותיו הרבים של הטלפון החכם שברשותו, ומצד שני, "לישון בראש שקט" בידיעה שכל המידע שהועבר באמצעות הטלפון או אפילו נשמר בו איננו פרוץ וחשוף לכל דורש.

לשם מה צריך אבטחת מידע?

אבטחת מידע בטלפוןהטלפונים החכמים משמשים אותנו לא מעט. רבים מבצעים בעזרתם רכישות שונות דרך אתרי מכירות למיניהם ומוסרים פרטים הקשורים לעסקה, כמו מספר כרטיס אשראי ומידע נוסף. פתרונות האבטחה, המותאמים ישירות אל הטלפונים החכמים, משולבים בהם כבר בתחילת השימוש ומאפשרים התנהלות תקינה ונכונה יותר וללא חשש של פריצה או חשיפת המידע לגורמים לא רצויים. מדובר לרוב בפיתוחים מיוחדים, המגיעים בתוכנת הטלפון עצמה, פיתוחים העוזרים להגן על האפליקציות שבהן משתמשים ועל המידע ששמור ישירות על הטלפון עצמו. פיתוחים אלה מתבססים על קודים שונים והם הופכים את השימוש בטלפון החכם לבטוח הרבה יותר.

אבטחת מידע ונחיצותה לעובדי חברות

ישנן לא מעט חברות, שעובדיהן משתמשים בטלפונים הסלולאריים כחלק בלתי נפרד מהעבודה עצמה. רכיב התוכנה, הפיתוח המשולב בטלפון עצמו והוא זה שדואג לאבטחה, מאפשר למשתמשי הטלפון לבצע פעולות שונות, לנעול את הטלפון, למחוק הודעות וגם להתחבר ישירות אל הארגון אצלו הם עובדים וללא כל חשש. ההתחברות וביצוע הפעולות הנדרשות באמצעות הטלפון מאובטחים לחלוטין וכוללים רמת אבטחה גבוהה במיוחד.

מהן תעודות SSL?

עם התפתחות הטכנולוגיה של הטלפונים החכמים, התפתחו גם תוכנות פריצה ופיתוחים נוספים המאפשרים לגורמים עוינים ולא רצויים להגיע אל המידע בטלפון ולעשות בו שימוש. תעודות SSL ניתנות לכל ארגון, עסק או חברה, העומדים בכל הסטנדרטים הנדרשים וזקוקים לאבטחת מידע באינטרנט. שירות SSL הופך כל אתר אינטרנט, לאתר מאובטח יותר וכזה הכולל גם תקשורת מוצפנת. כלומר, אין מניעה לפרוץ לאתר עם השירות הזה, אולם הפרטים האישיים או כל מידע אחר וחשוב המופיע בו לא יוכל לעבור לצדדים אחרים ולהיחשף לגורמים לא רצויים.

כיצד תעודות SSL תורמות לאבטחת המידע?

במידה ובוחרים לגלוש באמצעות הטלפון למשל באתר מכירות כלשהו ולבצע דרכו רכישה, אין צורך לחשוש מהעברת פרטי כרטיס האשראי לצד שלישי במידה ויש לאתר תעודת SSL. מדובר בהצפנה ברמה גבוהה, הניתנת לרוב כחלק מסל שירותים שלם המתבסס על טכנולוגיות חדשניות בתחום אבטחת מידע וגם אבטחת טלפונים חכמים. לאתר ולו תעודת SSL יש סימן מיוחד בדוגמת מנעול, כך שאי אפשר להתבלבל.
בעידן שבו האינטרנט משמש אותנו לא מעט, פתרונות אבטחה מתקדמים הם נכס הכרחי לכל עסק המתבסס על אתר האינטרנט שלו וכן פתרון לכל אלה, המעוניינים למשוך אליהם כמה שיותר גולשים.

דירוג הדף
תאריך הדירוג
שם המאמר
אבטחת מידע בטלפון
דירוג הדף
51star1star1star1star1star

להשאיר תגובה