03-6035624
אבא אחימאיר 23 תל אביב מרכז שוסטר
הארבעה 12 תל אביב

הסלולרי כמשרד נייד

יותר ויותר אנשים משתמשים היום במכשיר הטלפון הנייד שלהם בתור משרד נייד. באמצעות מכשיר מן הסוג הזה ניתן להשיג שורה ארוכה של יתרונות, המתאימים גם ללקוחות פרטיים וגם לנציגי המגזר העסקי והציבורי. הסלולרי מתפקד כמשרד נייד מסביב לשעון והוא מיועד לעצמאיים או שכירים. ניתן להשתמש בו לצרכים פונקציונאליים בסיסיים כמו שיחות טלפון ושליחת דואר אלקטרוני, אך גם לנצל אותו לטובת תכונות מתקדמות. הסלולרי המיועד לענות על צרכי המשרד מתכתב עם אפליקציות ייעודיות ומאפשר שמירה על פרטיות ואבטחה ברמה גבוהה.
על מנת להשתמש בסלולרי כמשרד נייד יש כמה דברים שכדאי להביא בחשבון. ראשית, לא כל מכשיר טלפון חכם עונה על הדרישות ומאפשר את ביצוע הפעולות המשרדיות. מומלץ להשוות בין מכשירי טלפון ומערכות הפעלה על מנת לקבל את המענה הרחב והמקיף ביותר. שנית, רצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע ולשמוע חוות דעת של לקוחות קודמים. המלצה של קולגות או חברים היא דרך מצוינת לבחור מכשיר אידיאלי ואמין. שלישית, נסו להגדיר את מטרות וצרכי המשרד לפני שאתם רוכשים מכשיר טלפון חדש. כך תוכלו להבטיח התאמה לצרכים וגם לחסוך בהוצאות מיותרות.

כיצד ניתן להדפיס ולסרוק מסמכים מהסלולרי?

הסלולרי כמשרד ניידסקירה קצרה של יכולות הטלפונים החכמים מעלה מסקנות מעניינות. כמעט כל סוגי הטלפונים ומערכות ההפעלה מסוגלים לעבוד עם אפליקציות צילום, הדפסה וסריקה. בניגוד לצילום רגיל בו הדגש הוא על מהירות או רזולוציה, בצילום לצרכים משרדיים יש גם אפשרות לבצע סריקה מהירה ובכל רגע נתון. הסריקה מתבצעת על ידי עינית המצלמה של הטלפון ועוברת ישירות אל תוך המכשיר. הלקוח מקבל קובץ אותו הוא יכול לשמור, לשלוח הלאה דרך הודעות ותיבת דואר אלקטרוני או להעביר להדפסה.
הדפסה דרך סלולרי המשמש כמשרד נייד פועלת באמצעות טכנולוגיית בלוטות' או וויפיי. למרות הבדלים טכניים גדולים בין הטכנולוגיות, הלקוח נהנה מפתרון דומה. הקובץ עובר ישירות למדפסת תומכת ומשם מתבצעת פעולה רגילה של הדפסה. אין צורך ברקע טכני כדי לבצע את הפעולה ויש אפליקציות התומכות בה גם בעברית. הדבר החשוב הוא כאמור להבטיח התאמה בין מכשיר הטלפון לבין המדפסת במשרד. אפשר לעשות זאת באמצעות בדיקה של המפרט הטכני והשוואת מוצרים.

מה עוד ניתן יהיה לעשות בעתיד?

המגמה של שימוש בסלולרי כמשרד נייד לא צפויה להיפסק, אלא להיפך. בעתיד נראה עוד ועוד פונקציות התומכות בצרכים של לקוחות עצמאיים או שכירים. נוכל להפיק חשבוניות דרך הטלפון הנייד, לבצע את התשלומים לרשויות ולעקוב אחר תנועות החשבון בזמן אמת. הטלפון הנייד ישמש בתור מסלקת אשראי ויהפוך את ההתנהלות מול נותני שירותים לפשוטה וקצרה.
השינויים הטכנולוגיים הקיימים כיום משפיעים ישירות על עולם העסקים. כדאי להישאר עם אצבע על הדופק ולנצל עוד היום את היכולות של הטלפון הנייד החכם.

Sending
User Review
5 (1 vote)