03-6035624
אבא אחימאיר 23 תל אביב מרכז שוסטר
הארבעה 12 תל אביב

כיצד להשתמש בטלפון כסורק

היכולת שלנו לסרוק דברים בעזרת הטלפון הסלולרי שינתה לחלוטין את האפשרות שלנו לקבל מידע בעזרת הטלפון. ניתן לראות שכיום יש אינספור פרסומות ומקורות מידע אשר ניתן לקבל מהם עוד תוכן או גישה לתכנים שלא הייתה לא גישה אליהם, בעזרת סורק בר קוד פשוט שנמצא בתוך הטלפון שלכם. הדבר הזה מאפשר לכם לקבל גישה בעצם לישומים כמו תמונות, מסמכים מעניינים, אפליקציות ועוד, כאשר הכל מתבצע בסופו של דבר אך ורק על ידי סריקת בר קוד פשוטה דרך הטלפון שלכם.

שימוש בטלפון כסורק

אז כיצד בעצם ניתן לבצע את הסריקה הזו עם הטלפון שלכם? מדובר בהליך פשוט למדי. כל שעליכם לעשות זה לבחור באפליקציה שתעזור לכם לסרוק את הבר קוד שאתם מעוניינים לקרוא את המידע ממנו, ולאחר מכן פשוט תוכלו לצלם את הבר קוד שמולכם באופן מיוחד בעזרת המצלמה שלכם. הפלאפון שלכם כבר יבין באופן אוטומטי שמדובר בבר קוד שעליו לסרוק ולא בתמונה רגילה.

בשוק יש לא מעט אפליקציות אשר מיועדות לסריקה של בר קודים, כך שתקחו בחשבון שחלקן יהיו חינמיות ואילו חלקן בתשלום. כמובן שלאלו שבתשלום יש בדרך כלל פיצ׳רים יותר טובים ומורכבים, אך בכל אופן אנו ממליצים לכם לבחור באופציה חינמית אם אינכם בטוחים לאיזה שימוש אתם מתכוונים להעניק לסורק שלכם. אנו ממליצים לברור בין האפליקציות השונות לפי הביקורות שהן מקבלות מהגולשים שעשו בהן שימוש בעבר.

מדוע לעשות זאת?

יצא לכם ללכת ברחוב ולפתע להתקל בפרסומת מעניינת עם בר קוד למידע נוסף? בעזרת אפליקציה לסריקת בר קודים תוכלו בעצם להבין מה יש בהמשך הפרסומות. לעתים קרובות פרסומות עושות שימוש בבר קודים למשיכת הצופים לכדי החשפות למידע מעניין נוסף. כך שאם הדבר מדבר אליכם, כנראה שכדאי לכם להתקין אפליקציה לסריקת בר קודים, בכדי שתוכלו להנות מכל התכנים הללו.

לבר קודים יש שימושים רבים ונוספים, כמו מציאת מסמכים או תמונות שמוחבאים בעזרת בר קוד או כל מידע מעניין אחר שעשוי להיות רלוונטי בשבילכם בשלבים מסוימים. כך שאם אתם רוצים להנות מגישה מלאה לכל המידע המעניין שיש כיום בעידן המודרני, אין ספק שאסור לכם לוותר על השימוש בטלפון כסורק.
לסיום, אם אתם רוצים לנצל את הפלאפון שלכם באופן מלא, ואת היכולות הטכנולוגיות שלו, אין ספק שכדאי לכם להתנסות באפשרות של שימוש הפלאפון שלכם כבר קוד. זכרו שמדובר בדבר פשוט למדי שכל אחד מכם יכול לנסות כבר מן הרגע הראשון. בניגוד לעבר הלא רחוק, בו רק הקופאיות היו נוהגות לסרוק בר קודים על בסיס קבוע בעזרת מכשיר מיוחד, היום הדבר שונה לחלוטין. כיום הפלאפון של כל אחד מכם יכול לשמש כסורק בר קוד.

דירוג הדף
תאריך הדירוג
שם המאמר
כיצד להשתמש בטלפון כסורק
דירוג הדף
51star1star1star1star1star